العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Matrix - ماتريكس

قديم 10-05-2012, 02:14 AM
soudy_ma soudy_ma غير متواجد حالياً

soudy_ma is on a distinguished road
افتراضي رد: ما هى النصائح ؟ شارى جديد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hany sobhy مشاهدة المشاركة

يا ريت تروح التوكيل الى فى شارع العريش فى اخر الشارع قبل ما تطلع فيصل
او فى صنايعى كويس اسمة رمضان فى اول ترسا نمرة تليفونة01005032458
وفى واحد بترسا بيبيع قطع غيار اصلى اسمة اولاد عبد الرحمن
وربنا يوفقك و يكفيك شرها
انا معايا ماتركس 2009 برضة
جزاك الله وان شاء الله هتصل بة ,

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tonsy1979 مشاهدة المشاركة

انا مع الاخ hany sobhy فى انك تشترى قطع الغيار الاصلية فعلا من اولاد عبد الرحمن انا بجيب من عنده وحاجته اصلى فعلا بس بلاش تروح التوكيل الى فى شارع العريش لانهم شماطين روح لميكانيك كويس اسمه اسحاق فى ش رجب خليفة على ناصيته شعبولا كيدز فى الطالبية على ش الهرم الرئيس محترم جدا وبيشتغل انظف من التوكيل كمان واسعاره حنينة اوى يعنى ممكن يعملك الفيلم ده كله ب 50ج
التكلفة تقريبا كدة اعمل حسابك على 1000ج وممكن اقل ان شاء الله بس هتفوق العربية بجد والحاجات دى لما تتعمل انت بتحافظ بيها على العربية علشان انت مش ضامن اللى قبلك كان ايده فى العربية ولا لاء
جزا; الله > ممكن رقمه بحيث اتصل بة ايضا واشوف الافضل واللى فى الخير يقدمه ربنا
قديم 11-05-2012, 02:12 AM
soudy_ma soudy_ma غير متواجد حالياً

soudy_ma is on a distinguished road

االنهارده ركبت اكسدام مامي و خلفي و اجناب و فوجئت ان العربيه بتحك من اقل مطب هل اعلي العربيه ام انها ممكن تعوم
قديم 12-05-2012, 02:21 AM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute

الحقيقة أنا مركب الإكصدام الخلفى فقط وعمرى ما أشتكيت من حكاية الإحتكاك دى. وهركب الأمامى كمان ولكن بعد شوية. أعتقد ألعيب هو أن الماتركس الشكل الجديد من بعد 2009 الفبر بتعها كبير شوية عن السابق فالإكصدام النيكل لما بيركب بيكون مدلدل قوى وخاصة أن العربية إرتفعها عن الأرض 16 سنتى فقط يعنى يمكن زى الفيرنا.

لهذا أنصح حضرتك تقيس المسافة بين الأ{ض وحرف الخوصة اللى مثبتة الإكصدام النيكل فى العفشة بتاع العربية. شوف هل المسافة قليلة قوى يعنى. ممكن تستخدم مسطرة.
قديم 12-05-2012, 02:54 AM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

مبرووووووووووك عليك العربيه

وفعلا زى ما تكرم الاستاذ تونسى والاستاذ هانى وقالو لحضرتك

وممكن كمان فى مركز المتحدة ورشة كبيرة وفاهمين جدا

على الدائرى أمام كنيسة العمرانية الجديدة

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 25-05-2012, 04:34 PM
الصورة الرمزية d,mhmd brbry
d,mhmd brbry d,mhmd brbry غير متواجد حالياً
من انا؟: العبد لله
التخصص العملى: طبيب طوارئ
هواياتي: الرسم

d,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of light

مبروك عليك وعقبالى انا لسه بدور ومش عارف الشكل الجديد احسن ولا القديم؟ ومانيوال ولا اتوماتيك؟ارجو الافادة وربنا يباركلك فى سيارتك