العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > الصينى العام

الصينى العام الصين هى احدث صانعى السيارات فى العالم حيث بدأت فعلياً فى عام 1998 الا ان تعداد الصين والنمو الاقتصادى السريع جعل من الصين واحدة من اكبر الاسواق العالمية مما جعل الشركات العالمية تتهافت على تصنيع سياراتها فى الصين بينما تسعى الصين لغزو العالم بمنتجاتها المحلية اهم الشركات : هايما - ليفان - فاو - جاك - شانا بينى - شيرى و اسبيرانزا - جيلى - ايديا Zotye - FOTON - CHERY - Brilliance - Great Wall - Geely - FAW - Lifan - BYD - SPERANZA

قديم 08-11-2010, 02:05 AM
M.automotives M.automotives غير متواجد حالياً

M.automotives will become famous soon enough
خبر جديد عربية صيني محترمة اوي FAW

معكم محمد ممدوح من اسكندرية رجل مبيعات بالمركز العربي للتجارة والسيارات . موزع سيارات فاو الوحيد بالاسكندرية . الصراحة انا مش بقول على العربية الفاو كده عشان احنا الموزع بتاعها . بس بجد يا جماعة انا اشتغلت في كل الماركات بس ماشوفتش عربية صيني بالجودة والكواليتي ده
قديم 08-11-2010, 10:42 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عربية صيني محترمة اوي FAW

استاذ محمد عشان تنشر عربية لازم وكيل قوى يسند العربية بمراكز خدمة محترمة ومنتشرة واعلانات ودعاية وعروض وانظمة تقسيط مختلفة
الفاو عربية محترمة ومش مختلف مع حضرتك بس وكيلها فين من السوق ونقارن بابو الفتوح عامل ايه فى كل الكلام السابق فالملام اولا واخر الوكيل الخاص بفاو
قديم 10-11-2010, 02:19 AM
M.automotives M.automotives غير متواجد حالياً

M.automotives will become famous soon enough
خبر جديد عربية صيني محترمة اوي FAW

انا محمد ممدوح من الاسكندرية . بشتغل رجل مبيعات في المركز العربي للتجارة والسيارات . الموزع الوحيد لسيارات فاو في الاسكندرية . الصراحة انا مش بقول كده عشان انا بشتغل فيها بس بجد احنا كنا بنشتغل في جميع انواع السيارات وصيني برده بس مالاقيتش عربية صيني بالكواليتي ده . غير الاوبشن وفترة الضمان اللي بتتمتع بيها العربية وهي خمس سنين . وفي النهاية احب ان اكون عضو فعال معكم وفي اسرة (سيارات مصر) ولو اي حد عايز ياخد فكرة عن العربية من مجموعة الاسكندرية وعايز يشرفني يتفرج عليها انا في الخدمة.
اخوكم / محمد
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg faw.jpg‏ (19.7 كيلوبايت, المشاهدات 508)
نوع الملف: jpg fawc1_2.jpg‏ (34.8 كيلوبايت, المشاهدات 124)
نوع الملف: jpg FAW Sedan.jpg‏ (25.7 كيلوبايت, المشاهدات 511)
نوع الملف: jpg besturn-b50-02.jpg‏ (12.3 كيلوبايت, المشاهدات 95)

التعديل الأخير تم بواسطة M.automotives ; 10-11-2010 الساعة 02:49 AM
قديم 10-11-2010, 02:09 PM
الصورة الرمزية odaoda
odaoda odaoda غير متواجد حالياً
التخصص العملى: هندسة مدنية

odaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant future

شكلها فعلا كويس وفاو اعرق شركة سيارات فى الصين اتمنا الوكيل يكون جاب الحاجة الكويسة مش الفرز التالت

jac b 15
وللصين .. كلمة اخرى

سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم

سبحــــــــــانك مــــــا اعظمــــــــــــــك
قديم 10-11-2010, 02:20 PM
himalow himalow غير متواجد حالياً

himalow is on a distinguished road

فين مكااان المعرض واخبار االتقسيط ايه