العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > ستروين Citroën

ستروين Citroën ستروين Citroën السيارة الفرنسية الاكثر اناقة تمتلكها مجموعة PSA التى تمتلك بيجو ايضا .. موديلاتها سيتروين C4 C3 بيكاسو وبلوريال وبيرلنجو

قديم 16-05-2013, 09:43 AM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عضو جديد بستروين ax

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عصمت محمد مشاهدة المشاركة

استاذ ايمن عامل ايه فييييييييييييييييييييييين ك بقالك فتره مش سامع منك اي حاجه حمدلله على السلامه
:0369 B3~177:
حبيب قلبى ... يا ابو حميد
تسلم على سؤالك ياباشا..انا موجود اهوه وبين ايديك...بس من ساعة مابعت العربية بقالى اكتر من سنة دخولى للمنتدى قل شوية ..لكن برضه ماقدرش استغنى عن مصر موتورز ورجالتها المحترمين امثالك
تحياتى ليك يا غالى

صلى على رسول الله
---------------------

قديم 16-05-2013, 08:19 PM
الصورة الرمزية احمد عصمت محمد
احمد عصمت محمد احمد عصمت محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed abo karma
التخصص العملى: محاسب

احمد عصمت محمد is a jewel in the roughاحمد عصمت محمد is a jewel in the roughاحمد عصمت محمد is a jewel in the rough

والله اشتقت لكلامك عن الستروين انا لما كنت لسه جايبها من سنه ونص كنت قرفان منها وعايز اخلص منها بسبب الصنايعيه وكلامهم عنها بس بكلامك حببتني في الستروين

لا إله إلا الله سيدنا محمد رسول الله
قديم 17-05-2013, 10:11 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عصمت محمد مشاهدة المشاركة

والله اشتقت لكلامك عن الستروين انا لما كنت لسه جايبها من سنه ونص كنت قرفان منها وعايز اخلص منها بسبب الصنايعيه وكلامهم عنها بس بكلامك حببتني في الستروين
المهم ياباشا يكون عندك قناعة شخصية بقيمة الشىء الحقيقية وخصوصا لو حسيت انها بتأدى الغرض اللى اتعملت عشانه.... حاول يكون لك فلسفة فى التعامل مع العربيات بصفة عامة لان العربية مش مجرد شوية حديد متركبين على بعض .. لا لا ده فى اخذ وعطاء وفعل ورد فعل كما لوكنت بتتعامل مع كائن حى... هههههههههههههه معلش هى فكره لاسعه شوية بس انا شخصيا بفكر بالشكل ده..

صلى على رسول الله
---------------------

قديم 18-05-2013, 08:05 PM
الصورة الرمزية احمد عصمت محمد
احمد عصمت محمد احمد عصمت محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed abo karma
التخصص العملى: محاسب

احمد عصمت محمد is a jewel in the roughاحمد عصمت محمد is a jewel in the roughاحمد عصمت محمد is a jewel in the rough

عندك حق انا حاسس انا العربيه بقت المدام التانيه يمكن بقضى معاها وقت اكتر من الوقت الي بكون فيه في البيت
:Bra vo:

لا إله إلا الله سيدنا محمد رسول الله
قديم 21-05-2013, 10:18 PM
sony11 sony11 غير متواجد حالياً

sony11 is on a distinguished road

الاخوه الاعزاء الخبراء فى السيتروين ax اريد ان اخذ رئيكوا فى انى اريد ان اركب تكييف وهى 1400 سى سى وحبالة الماتور جيده جدا وهى موديل 95 ومافيهاش تكييف السئوال الموضوع ده هيتكلف كام وهل انا احتاج لتغيير تابلوه العربيه علشان ازود فتحات التكييف ولا لا والاحسن اشتريه منين وشكرا