العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

موضوع مغلق

قديم 27-01-2010, 04:36 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: آخر أسعار سوق المستعمل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_medo مشاهدة المشاركة

السلام عليكم

جزاكم الله كل خير عن المنتدى الاكثر من روعة دا انا ناقصلى يومين وافتح مصنع عربيات من كتر المعلومات اللى هنا ... بدون اطاله كنت عايز اسأل لو اشتريت عربيه ونمرها دقهليه وانا من القاهرة ايه المشاكل فى كده وصاحبها عايز يعمل توكيل ؟؟ ..ارجو الرد
مفيش مشكلة
تعاملاتك ح تكون مع مرور الدقهلية لو عايز تنقل ملكيتها قبل إنتهاء الرخصة بيوم أو الآن مفيش مشكلة
تنقل الملكية فى الشهر العقارى التابع ليك بعدين تروح المرور التابعة له السيارة فى الدقهلية وتجيب شهادة مخالفات من نيابة هذا المرور ولو الرخصة السيارة تطلع على المرور التابع لك تسلم اللوحات وتركب النمر الجديدة لو رخصة منتهية بتجيب شهادة بيانات من المرور التابع له السيارة
يعنى :
1- شهادة مخالفات وبيانات لو مطلوبة
2-مشوار للشهر العقارى للتسجيل
3- تاخد العقد المسجل والشهادة وعلى المرور الذى تتبعه وخلصت
حبيت تسيبها توكيل مفيش مشكلة لحين إنتهاء الرخصة تكون بعتها أو نقلتها حسب ظروفك وقتها

قديم 27-01-2010, 04:52 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيارة نيسان صنى 2001

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayamnael7elwa مشاهدة المشاركة

أمامى سيارة نيسان صنى 2001 كاملة أوتوماتيك و تكييف و زجاج و سنتر مواصفات خليجي السيارة يابانى عدادها 130000 السعه الليترية 1300ccألف كيلو بحالة أكثر من ممتازة فابريقه من الداخل ورش خارج بدون السقف و الشنطة

ياريت تقولي يادكتورسعرها المناسب كام

و شكرآ
سيارة يابانى محترمة
تساوى 53000-55000 حسب الحالة

قديم 27-01-2010, 04:53 PM
EngAhmedRagab EngAhmedRagab غير متواجد حالياً

EngAhmedRagab is on a distinguished road

عايز اعرف ايه سعر اللانسر اللي ما يتخطاش ال 60000 جنية لو سمحت و يكون موديلها عالي نسبيا يعني 2005 و انت طالع

و هل لانسر 1300 cc تتحمل السفر ؟ انا جديد شوية في العربيات

يعني هلاقي فيه فرق كبير بين ال 1300 و ال 1600 في السيارات الياباني ولا ايه ؟؟؟

لاني انا عجباني اوي برضه النيسان صني و سعرها ملائم

او يا ريت تقولي ايه هي انسب عربية يباني تكون علي اد المبلغ اللي معايا و شكرا .....
قديم 27-01-2010, 08:42 PM
insideoneman insideoneman غير متواجد حالياً

insideoneman is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة insideoneman مشاهدة المشاركة

فيات - بونتو 1300 سى سى 16 فالف - جميع الكماليات، و فيها سيتى باور - باور،سنتر،تكييف،زجاج كهرباء،فتحة الشنطة من الداخل ، و فيها بطارية جديدة - و كلها فابريكة من جوه والسقف من الخارج،الباقى راشش نظافة و عدادها 130 الف
ياترى تعملها كام؟
و هل تفضل البونتو ولا الاكسنت و اى موديل من الاكسنت ترشحه؟ ولا ترشح ايه فى نفس المستوى ده؟
انا فى انتظار ردك الكريم

اشكرك يا دكترة على ردك الكريم
بس انت قولتى السعر 40000 بس مقولتليش انت تفضل البونتو و لا الاكسنت
قديم 28-01-2010, 03:16 AM
giver828 giver828 غير متواجد حالياً

giver828 has a spectacular aura aboutgiver828 has a spectacular aura about
افتراضي رد: سيارات مستعملة للبيع-متجدد

لو الشاهين 96 لسة موجودة انا شارى ان شاء الله
موضوع مغلق