العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 09-07-2009, 11:15 AM
الصورة الرمزية matmm
matmm matmm غير متواجد حالياً

matmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond repute
من افضل الريداتير النحاس ام الالامونيا

ناس تقولك الريداتير الالامونيا تبريدة افضل وناس تقول لا
ناس تقولك الريداتير النحاس تبريدة افضل وناس تقول لا
ناس تقول الريداتير النحاس بعيش اطول وناس تقولك لا عادى هو والامونيوم واحد
انا بقى محتار مين افضل انا عندى الريداتير نحاااااااااس بس انا عربيتى قديمة وكل الجديد مش نحاس مش عارف انتوا اية رائيكم انا يمكن اغير الريداتير اجيبوا نحاس ولا الامونيومptmnlo123per1106

قديم 09-07-2009, 04:11 PM
الصورة الرمزية ash_rsi
ash_rsi ash_rsi غير متواجد حالياً

ash_rsi is a glorious beacon of lightash_rsi is a glorious beacon of lightash_rsi is a glorious beacon of lightash_rsi is a glorious beacon of lightash_rsi is a glorious beacon of light
افتراضي رد: من افضل الريداتير النحاس ام الالامونيا

انا مركب عندى على عربيه 81 ردياتير المونيوم مشاء الله اروع من النحاس وعلى فكره مش بيبوظه غير مياه الحنفيه
استعمل مياه خاصه بالتبريد وانت هتعرف الفرق