العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

مشاهدة نتائج الإستطلاع: عجبك شكل اللوح الجديدة
يعجبنى 9 14.52%
لا يعجبنى 27 43.55%
اى حاجة والسلام 26 41.94%
المصوتون: 62. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 16-03-2010, 07:53 PM
acc_gr2004 acc_gr2004 غير متواجد حالياً

acc_gr2004 is on a distinguished road
افتراضي رد: صور اللوحات الجديدة (حاجة زى الفل الصراحة)

الناس بتعيط دلوقتى وناقص يعملو اعلانات على عربياتهم زى التاكسى :
صاحب العربية ظابط
والله انا ظابط
لو حد مش مصدق يوقفنى وانا اوريله الكارنيه
قديم 18-03-2010, 02:37 PM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RUN مشاهدة المشاركة

على فكرة يا شباب النمر دى بيتم تصنعها فى المانيا

وكذا دولة عربية بيعملو نمرهم من نفس المصنع
كلامك غلط يا أخى لأنى قرأت فى الأهرام من حوالى سنة إن الجيش بيبنى مصانع لصناعة اللوحات دى
أحنا مش ذى الخليج
قديم 18-03-2010, 04:12 PM
corsair
Guest

طيب خد ديه عندك يا استاذ وائل لسه والله مصورها امبارح وانا مروح من الشغل عربية حاطه يفطه قد وش اللي سايقها مكتوب عليها مجلس الشعب وعمل فيها مهرجان وهوه ماشي وفاميه وبلاوي

قديم 18-03-2010, 04:45 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

على كل الاحوال هى مش سيئة جدا ومماثله لمعظم اللوحات الحديثة فى دول كثيرة متقدمة او منظمة لكن هو الماخذ الوحيد اللى عندى انها مكتوبة بالارقام الفارسية اللى احنا بنقول عليها عربى ودى ارقام فيها ممكن يحصل لبس زى الصفر مش يبان وممكن اللعب فيها انا بتكلم بصفة عامة ياريت تتلغى كتابة الارقام الفارسية دى فى كل اماكن الدوله حتى فى الاوراق الرسمى وتكون بس بالارقام العربى لانها اوضح ومش ممكن يحصل فيها لبس او لعب او خطأ الخ ووهى اللى بنقول عليها احنا انها ارقام انجليزى
قديم 18-03-2010, 04:53 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

لو فى ناس مخالفة وبتلعب فى النمر دة وارد فى كل مكان فى العالم لكن شرع قوانين ولا تهاون فيها من الرئيس الى الخفير الكل يحتترم القانون ويخاف تعمل تهاون ومياعة او تطبق القانون على ناس ناس طبعا الناس تحس بنوع من التمرد حتى على النظام فما بالك ان اول ناس بتخالف القانون هم رجال القانون والامن اقصد والتشريع اقصد هنا النيابة والشرطة ومجلس الشعب كل واحد حاطط مهنتة وبيعمل طمس لمعالم اللوحة اللى هى المفروض تبقى قضية على طول مفيش يامة ارحمنى وبعدين حتى لو اتعمل من رجل شرطة محضر لرجل نيابة او الخ تفتكر ان تيابة المرور تعمل حاجة لزميل عمل ههههه قلبك ابيض واذا لم تستحى فافعل ما شئت ولكم منى فائق الشكر والاحترام ودمتم بود