العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

قديم 04-12-2011, 07:03 PM
الصورة الرمزية khaled_1993m
khaled_1993m khaled_1993m غير متواجد حالياً
من انا؟: DR. Khaled Hussein Isamil
التخصص العملى: طالب طب
هواياتي: السيارات

khaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud of
غاضب جدا عملت حادثة امبارح

السلام عليكم
ازيكوااااااااا
امبارح عملت حادثة بالاسبيرانزا a516 و الحمد لله طلعت سليم منها بس العربية مش سليمة خالص :'( المهم بدون الدخول في تفاصيل الحادثة انا لزقت في الرصيف و انا علي 90 او 80 مش فاكر و ده كان الحل الوحيد قدامي بدل لما البس في عربية تانية كانت قدامي نيجي بقي للخساير و معلش عايزكوا تقوللي رايكوا اوديها التوكيل و لا بره (العربية موديل 2008 و طول عمرها في التوكيل) و التكلفة هتبقي كام بالتفصيل

1- القنطرة اتعوجت و هنعوز و احدة جديدة
2- الريداتير كله رجع لزق في الماتور من قوة الخبطة و غالبا كده باظ لانه جاب المية اللي فيه كلها علي الارض
3- الاكصدام اتكسر
اللي فات كله حمادة و اللي جاي بقي حمادة تاني خالص :D
4- المصيبة بقي اني لقيت حتة في الماتور مكسورة انا قعدت ادور لقيتها وش علبة التروس و مش عارف بقي دي بيتباعلها وش و لا لازم فتيس كامل و لا ايه هي علي فكرة الميكانيكية بيسموها (الفارغة بتاعة الفتيس )
شوفتوا بقي اللي حصلي كل ده من خبطة في الرصيف انا و الله اول لما نزلت قولت اخرها يعني اكصدام كامل مكنتش اعرف اني الموضوع كبير كده معلش بقي هتعبكوا معايا

شباب و قوة و غرور و فتنة و تسويف في التوبة حتي جاءت لحظات الوداع الاخيرة

قديم 04-12-2011, 07:15 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عملت حادثة امبارح

قدر الله وما شاء فعل وان شاء الله بسيطه....

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 04-12-2011, 08:36 PM
محمدعبدالرحيم محمدعبدالرحيم غير متواجد حالياً

محمدعبدالرحيم will become famous soon enoughمحمدعبدالرحيم will become famous soon enough

الف حمدالله على سلامتك اهم شئ
قديم 04-12-2011, 09:03 PM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute

اولا حمدا الله علي سلامتك مش المهم الفلوس المهم انك سليم وان شاء الله سلمه بس وديها التوكيل احسن عشان تريح دماغك وتعمل الحاجه صح
قديم 04-12-2011, 09:45 PM
الصورة الرمزية azzat 55
azzat 55 azzat 55 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عزت
التخصص العملى: مدير شركة مقاولات متخصصة فى العزل الحرارى والمائى

azzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond repute

الحمد لله على سلامتك وربنا يعوض عليك