العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 20-03-2011, 12:16 PM
الصورة الرمزية Mohamed Elhasafy
Mohamed Elhasafy Mohamed Elhasafy غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد الحصافى
التخصص العملى: إدارة المبيعات

Mohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كيف تجعل منتدانا مميزا وتصبح عضو محبوبا فيه

عندك حق فعلاً
أنا بقيت حاسس إنى أعرف الناس هنا من زمان بالرغم من إنى مبقاليش كتير لدرجة إننى ممكن أقرا رد أعرف إنه من فلان بدون ما أقرا إسمه
وعلى فكرة فى ميزة مشجعة جداً هنا للردود و خصوصاً للأعضاء الجدد و هى إن درجة العضو بتترقى بيسرعة و خصوصاً فى الأول مش حبالها طويلة و تحس إنك بتنحت فى الصخر كمان بصراحة تصميم و شكل درجة العضو أكثر من رائعة و جذابة (مع إنى ما بحبش لون العضو الفضى) بس الواحد ساعات بيتحمس إنه يوصل للدرجة الأعلى كإنها رتبة عسكرية و بيحاول إنه يوصلها بفايدته للأخرين ... مش ب مشكور و متابع و الكلام ده

Mohamed Elhasafy
Abo Farida
قديم 20-03-2011, 12:17 PM
mesho70 mesho70 غير متواجد حالياً
من انا؟: ابو احمد وشهد
التخصص العملى: مهندس مساحة

mesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الدروس المستفادة من خطاب القذافي بالصور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.elhasafy مشاهدة المشاركة

مهما كان فيه ... ذنب شعبه إيه؟
أنا لسه سامع إمبارح إنه قال: أنا ممكن أمشى ما عنديش مشكلة ... بس أنا مستلم الشعب الليبى مليون و نص مواطن يبقى حاسلمه مليون و نص!...
و أنا اللى كنت متخيل إن هتلر هو أخر الزعماء المختلين عقلياً!...
حلوة دى
- بس ياترى هيسلم الشعب ( بكرتونتة ) ولا مستعمل ؟!
- دة راجل مجنوووووووووووووون
قديم 20-03-2011, 12:19 PM
ahmed-alaa ahmed-alaa غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

ahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond repute
افتراضي رد: Samsung Galaxy S II

الموبايل تحفة فعلا وبيشتغل علي الخطوط المصرية gsm وحضرتك لو عايز مواصفات اكتر ليه ال site دا كويس جدا http://www.gsmarena.com/samsung_i910..._s_ii-3621.php

بس علي فكرة ده هاينزل غالي نار السعر ال pre order ليه في انجلترا 650 جنيه استرليني يعني حوالي 6 الاف جنيه مصري واللينك اهو
http://www.gsmarena.com/ouch_samsung...-news-2360.php

و شكرا يا باشا علي الموضوع الجميل
قديم 20-03-2011, 12:26 PM
mesho70 mesho70 غير متواجد حالياً
من انا؟: ابو احمد وشهد
التخصص العملى: مهندس مساحة

mesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كيف تجعل منتدانا مميزا وتصبح عضو محبوبا فيه

والله ميدو باشا
مواضيعك فعلا ً ممتازة
وتقبل تحياتى
واسمحلى اضيف انك احيانا ً تشارك فى موضوع كمناسبة اجتماعية او تهنئة بمولود وتلاقى تجاهل غريب فدة اكيد يسبب الاحباط
قديم 20-03-2011, 12:53 PM
الصورة الرمزية acounter01
acounter01 acounter01 غير متواجد حالياً
من انا؟: الباشا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: التليفونات المحمولة

acounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: Samsung Galaxy S II

بأمانه هو الجهاز جامد جدا
بس يا تري هو بكام

سبحان الله وبحمده

سبحان الله العظيم

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة