العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > إطارات السيارة

إطارات السيارة ساحة تتناول كل ما يتعلق بإطارات السيارات و الجنوط

قديم 27-09-2011, 08:17 PM
الصورة الرمزية saasaa29
saasaa29 saasaa29 غير متواجد حالياً

saasaa29 is a jewel in the roughsaasaa29 is a jewel in the roughsaasaa29 is a jewel in the roughsaasaa29 is a jewel in the rough
افتراضي TOYO_ HANKOOK_KUMHO

ايه اقضل نوع فى الكاوتشات ديه يا جماعه لو سمحت بالترتيب يعنى حسب الافضليه وبيتميز بأيه والى تنفع معانا فى الشورع المصريه ديه ويسلاااام بقا لو مجربه مش سمع بس
وشكراااا جداااا..

قديم 27-09-2011, 08:45 PM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: TOYO_ HANKOOK_KUMHO

HANKOOK_KUMHO
الاتنين دول زى بعض تماما وكويسين وحلوين
وكانوا معايا فى الهيونداى فيرنا
انما الوقتى انا مركب تويو يابانى يالله مفيش مقارنة ولا حتى تقارنة ببريدجيستون ولا الميشلان كوتش عامل زى الملبن نقر حفر مطبات طرى جدا وهتلاحظ لما تمسكة قبل النفخ وبصراحة ماشاء الله علية عاجبنى جدا وهستمر معاة لحد ما يطلع احسن منة بس لحد الوقتى انصح بالكاوتش دا يا جماعة فظيع وفية خطين احمر واصفر من تحت وابيض تحت خالص شكلهم جامد جدا
دا راى وعلى ضمانتى
قديم 27-09-2011, 09:06 PM
الصورة الرمزية saasaa29

saasaa29 is a jewel in the roughsaasaa29 is a jewel in the roughsaasaa29 is a jewel in the roughsaasaa29 is a jewel in the rough
للاهمية رد: TOYO_ HANKOOK_KUMHO

ايه اقضل نوع فى الكاوتشات
HANKOOK_TOYO_KUMHO
1-النعومه
2-الثبات
3-الصوت على السرعات العاليه
4-المطبات والنقر
5-بلد الصنع
والى تنفع معانا فى الشورع المصريه ديه ويسلاااام بقا لو مجربه مش سمع بس
وشكراااا جداااا

قديم 27-09-2011, 10:42 PM
الصورة الرمزية saasaa29

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة memodina1 مشاهدة المشاركة

HANKOOK_KUMHO
الاتنين دول زى بعض تماما وكويسين وحلوين
وكانوا معايا فى الهيونداى فيرنا
انما الوقتى انا مركب تويو يابانى يالله مفيش مقارنة ولا حتى تقارنة ببريدجيستون ولا الميشلان كوتش عامل زى الملبن نقر حفر مطبات طرى جدا وهتلاحظ لما تمسكة قبل النفخ وبصراحة ماشاء الله علية عاجبنى جدا وهستمر معاة لحد ما يطلع احسن منة بس لحد الوقتى انصح بالكاوتش دا يا جماعة فظيع وفية خطين احمر واصفر من تحت وابيض تحت خالص شكلهم جامد جدا
دا راى وعلى ضمانتى
حضرتك ممكن تقولى عامل ايه معى حضرتك على السرعات العاليه ؟؟
وبيصفر ولا لأ
والفرامل بردوه؟؟
واكيد هيبان فى الفرنا اوى على السرعات العاليه العيوب ...
ربنا يسترها عليك وعلينا ويبركلك فيها انشاء الله

قديم 28-09-2011, 02:36 AM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute

الهانكوك مع السرعات ساعات مع الفرامل والاسفلت الناعم بيصفر انما التويو حتى الان مصفرش خالص تماما الا طبعا فرامل جامدة جدا بس صراحة هو افضل واحد فى حكاية الفرامل السريعة يعنى بيمسك فى الاسفلت وربنا يستر على الناس وعليك وعليا من اى فرامل جامدة والله صدقنى انا مش مستفاد بحاجة بس فعلا الكاوتش دا حلو ومريحنى وطبعا دى اختيارات يعنى هانكون وكومهو كويسين وحلوين برضة انما انا افضل بعد الاستعماال للكاوتش الكورى انا افضل التويو اليابانى