العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > مرسيدس

مرسيدس Mercedes مرسيدس بنز الجناح الاوربى للعملاق دايملر كرايسلر وتضم شركات مايباخ الفاخرة ومينى المدمجة من اشهر سياراتها B150 E-CLASS CLS CLK S-CLASS CL

قديم 06-02-2012, 09:15 PM
SHABRO SHABRO غير متواجد حالياً

SHABRO is a splendid one to beholdSHABRO is a splendid one to beholdSHABRO is a splendid one to beholdSHABRO is a splendid one to beholdSHABRO is a splendid one to beholdSHABRO is a splendid one to beholdSHABRO is a splendid one to behold
افتراضي رد: عاوز اشتري مرسيدس في حدود 160.000 او 170000ارجو ياعمالقة المنتدي النصيحة

ممكن تجيب أول موديل من العيون , بس انا بنصحك بالC هيبقى موديل احدث ...هي المشكلة في العربيات دي انها بتبقى ماشية كتيييييييييير لانها عربيات سفر واصحابها مبيفرطوش فيها الا بعد ما بياخدوا خيرها ....ممكن مثلا بالمبلغ ده تجيب باسات موديل السنة اللي فاتت , وهتستمتع بالشكل الجديد والكماليات وحالة العربية الي هتكون احسن من القديم ..
مجرد رأي
قديم 10-04-2012, 01:50 PM
casper94 casper94 غير متواجد حالياً

casper94 has a spectacular aura aboutcasper94 has a spectacular aura about
افتراضي رد: عاوز اشتري مرسيدس في حدود 160.000 او 170000ارجو ياعمالقة المنتدي النصيحة

ممكن تجيبلك شبح بالمبلغ دا

عربية لا غبار عليها !!
قديم 21-05-2012, 02:14 PM
ابو فاروق ابو فاروق غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رجل اعمال
هواياتي: الصبر !

ابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة casper94 مشاهدة المشاركة

ممكن تجيبلك شبح بالمبلغ دا

عربية لا غبار عليها !!
السعر دة يجبلك c180

موديل حديث ممكن تكلم في 2007 : 2008
وهيكون في فرق بسيط بيتقسط بدون فوائد .
لو لسا مهتم تواصل معي عالخاص
قديم 03-06-2012, 11:21 PM
الصورة الرمزية mohamed elshahat
mohamed elshahat mohamed elshahat غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed
التخصص العملى: Faculty Of English Commerce
هواياتي: Cars

mohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond repute

c 180

احبك....( Toyota)
يا من سرق قلبي مني ..... يا من غير لي حياتي
يا من احببته من كل قلبي ..... يا من قادني الى الخيال