العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام

منتدى الصيانة العام أى مشكلة فنية تواجهك ضعها هنا

قديم 15-03-2012, 12:52 AM
.EhAb .EhAb غير متواجد حالياً

.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold
افتراضي رد: ساعدونى أخوانى فى حل مشاكل عربيتى

يا باشا اللى يتعامل مع العربيات القديمة يتعلم كتير . بس المهم يحاول يفهم كل عطل كان سببه ايه؟ و يتحل ازاى؟
قديم 15-03-2012, 11:23 AM
الصورة الرمزية handtools123
handtools123 handtools123 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد دياب
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: صيانة العربيات

handtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud of

عارفين المشكلة في إن الواحد بيتعلم كتير من المنتدى بس الواحد بخاف يجرب يا يخرب العربية وثانى حاجه مينفعش الكلام ده كله تعمله فى الشارع عايز محل ولا اى حته تدخل فيها العربية وتدخل معاها وتلبس العفريتة وتشمرها وتفتح براحتك فى العربية وتفك اللى انتا عايزه وتغير اللى انتا عايزه وتعيش مع مشاكل العربية
قديم 15-03-2012, 11:28 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

هو فعلا كده
انت تروح للميكانيكى و تشوف و تتعلم و اللى بتتعلمه ممكن بعد كده تعمله لوحدك

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 15-03-2012, 12:47 PM
الصورة الرمزية handtools123
handtools123 handtools123 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد دياب
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: صيانة العربيات

handtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud of

أنا عندى فكره بعد إذن الإدارة تقولى رأيها إيه

انا شايف الجميع فى المنتدى بحب يساعد الغير وفى خبرات ممتازة والحمدلله فقولت طيب ما نحاول نعمل مكان مخصص لمصر موتورز ( ورشة كبيرة أو جراج كبير نتجمع فيه كلنا ونساعد بعض فى حل مشاكلنا ونتبادل الخبرات عملى ) ونستغنا عن الميكانيكية ياريت أعرف رأى الإدارة
قديم 15-03-2012, 01:02 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة handtools123 مشاهدة المشاركة

أنا عندى فكره بعد إذن الإدارة تقولى رأيها إيه

انا شايف الجميع فى المنتدى بحب يساعد الغير وفى خبرات ممتازة والحمدلله فقولت طيب ما نحاول نعمل مكان مخصص لمصر موتورز ( ورشة كبيرة أو جراج كبير نتجمع فيه كلنا ونساعد بعض فى حل مشاكلنا ونتبادل الخبرات عملى ) ونستغنا عن الميكانيكية ياريت أعرف رأى الإدارة
تم الرد على اقتراحك فى الموضوع الاخر

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش