العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 08-05-2011, 12:09 AM
aass aass غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس مدنى
هواياتي: السيارات

aass is a glorious beacon of lightaass is a glorious beacon of lightaass is a glorious beacon of lightaass is a glorious beacon of lightaass is a glorious beacon of light
افتراضي رد: عايز مساعده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة memodina1 مشاهدة المشاركة

كتير طبعا يا صاحبى هو يا جماعة كل الهم انى العربية فبريكا ونظيفة اكيد هتلاقى فى الكابوت خراطيم مشققة من الزمن من 2005 وحاجات اكيد هتتغير يعنى دخلت فى المستعمل اللى محتاج يتغيرلة بص انا لو هشترى وحالتها جيدة 2005 يبقى اخرها 45 الف الى 47 الف اكتر من كدة خليك فى الجديد وريح نفسك
1111111111111111111111111
قديم 08-05-2011, 09:31 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute

السعر دة عالى جدا جدا جدا حتى لو العربية ملمستش الارض دى اخارها 48 الف جنية لو حالتها ممتاز وربنا معاك وعلى فكرة انا غالبا بنزل السوق بشوف الاسعار عاملة اية فى الفترة دى بشوف عربيات ملهاش حل 2008 و2007 مبتعديش 55 الف وخالى بالك 55 الف دى كمان كتير بس طبعا انت عارف السوق كلة تجار فلازم يشتغلو الناس وانا بقولك كدة بس اوعى تشترى من السوق حاجة الا لما ترفع العربية فى بنزينة ويكون معاك سمكرى وميكانيكى لازم يكونو ثقة بس خاليك من الناس احسن يعنى شوف عربية مثلا قريبا منك وربنا معاك

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت
قديم 10-05-2011, 09:31 PM
marcoo1983 marcoo1983 غير متواجد حالياً

marcoo1983 is on a distinguished road

يعني فعلا زي ما انا فكرت العربيه سعرها عاي اوي
و الافضل اني اشتري جديد فعلا
شكرا جدا لكل الي نصحني ورد علي مساعدتي
قديم 10-05-2011, 09:56 PM
ابو حسين ابو حسين غير متواجد حالياً

ابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond repute

غاليه جدا...