العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi > لانسر بومه

لانسر بومه متسوبيشى لانسر

موضوع مغلق

قديم 19-01-2013, 12:12 AM
Super-treka Super-treka غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس

Super-treka is on a distinguished road
افتراضي رد: معايا 75000 بس محتار

المشكلة اني انا في أمريكا حاليا ونازل كمان 9 ايام وهخلص في عربية خلال يومين اول ما انزل عشان مستعجل , لكن أنا بتابع السوق من عالنت و حبايبي في مصر بيظبطولي وكذا اختيار المعروض حاليا عليا تيجو 2010 1600cc بحالة المصنع عداد عامل 19 ألف ولسه في الضمان , والعربية متصانة ومش متهانة , صاحبها عاوز 75000 وممكن ننزل منه ونسيبي مثبته لغاية ما أنزل وأشوفها , أنا عاجباني التيجو عشان عالية والأمكانيات فيها موجودة , بس البعض بيخوفني منها عشان صيني
هتلاقي ان شاء الله العربية اللي بتدور عليها وربنا يكرمك بحته حلوة , الموضوع عاوز متابعة ولف وتعب منك ومتستعجلش ومتقدمش تنازالات بسهولة
قديم 19-01-2013, 12:52 PM
thinkdifferent100 thinkdifferent100 غير متواجد حالياً
من انا؟: ايمن
التخصص العملى: طبيب
هواياتي: الكره

thinkdifferent100 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Super-treka مشاهدة المشاركة

المشكلة اني انا في أمريكا حاليا ونازل كمان 9 ايام وهخلص في عربية خلال يومين اول ما انزل عشان مستعجل , لكن أنا بتابع السوق من عالنت و حبايبي في مصر بيظبطولي وكذا اختيار المعروض حاليا عليا تيجو 2010 1600cc بحالة المصنع عداد عامل 19 ألف ولسه في الضمان , والعربية متصانة ومش متهانة , صاحبها عاوز 75000 وممكن ننزل منه ونسيبي مثبته لغاية ما أنزل وأشوفها , أنا عاجباني التيجو عشان عالية والأمكانيات فيها موجودة , بس البعض بيخوفني منها عشان صيني
هتلاقي ان شاء الله العربية اللي بتدور عليها وربنا يكرمك بحته حلوة , الموضوع عاوز متابعة ولف وتعب منك ومتستعجلش ومتقدمش تنازالات بسهولة
ماشاء الله جميله التيجو بالمواصفات والموديل والسعر لو نويت تنسى حته انها صيني اتكل على الله واشتريها وربنا يسهل ويرزقني كده بحته حلوه
قديم 22-01-2013, 04:41 PM
eng.noureldin eng.noureldin غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Oil & Gas industries

eng.noureldin will become famous soon enougheng.noureldin will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nawwara مشاهدة المشاركة

حرام عليك لما يكون معاك مبلغ زى ده وتدفعه فى حاجة مستعملة

اى نعم اللانسر افضل من اللوجان لكن مش معنى كده انى اجيبها مستعملة
رأيى من رأى صاحبك
لما تكون انت اول رجل تدخل العربية وتستخدمها وهى بخيرها غير لما تاخدها وغيرك استهلكها
اللوجان اه اسعار قطع غيارها عالية لكن نزلت شوية عن الاول على حد علمى بالاضافة الى ان اعادة بيعها بقت افضل من الاول لانها كل ما بيفوت الوقت بتنتشر اكتر فأكتر
انا شخصيا افضل انى اجيب عربية على قد فلوسى جديدة ولا انى اشترى احدث منها مستعملة

عموما ربنا يوفقك فى الاختيار للافضل
i know my replay to late but im with you new car is more safe and advantsgable put 75000 in new car and rent the other money
قديم 23-01-2013, 04:58 AM
thinkdifferent100 thinkdifferent100 غير متواجد حالياً
من انا؟: ايمن
التخصص العملى: طبيب
هواياتي: الكره

thinkdifferent100 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng.noureldin مشاهدة المشاركة

i know my replay to late but im with you new car is more safe and advantsgable put 75000 in new car and rent the other money
للاسف هما 75000 يجيبوا ايه جديد دلوقتي دنا كل يوم بلاقي الاسعار بتزيد ربنا يسهلها
قديم 23-01-2013, 06:05 AM
kimosa3d kimosa3d غير متواجد حالياً

kimosa3d has a spectacular aura aboutkimosa3d has a spectacular aura about

75000 ممكن تجيب بيهم اسبرنزا M11
موضوع مغلق

الكلمات الدليلية
ميتسوبيشى لانسر