العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 22-03-2011, 12:01 PM
الصورة الرمزية mido_00750
mido_00750 mido_00750 غير متواجد حالياً

مسئول الدعم الفنى
من انا؟: الحزين
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: الكمبيوتر والانترانت ومتابعة كل ماهو جديد

mido_00750 has much to be proud ofmido_00750 has much to be proud ofmido_00750 has much to be proud ofmido_00750 has much to be proud ofmido_00750 has much to be proud ofmido_00750 has much to be proud ofmido_00750 has much to be proud ofmido_00750 has much to be proud ofmido_00750 has much to be proud of
افتراضي رد: عربية الــشـــقـــلــبــنــوز .....راااائعه

والله يا جماعة ، انا شايف ان ده نوع من انواع الامان ، عشان العربية متتقلبش ابدا ، يعنى مفيش حد جوه العربية دى حيأذى او يتعور أو السقف يتطبق تتطور ، بس تطور مضحك جدااا، هههههههه

ُ
Eng.Mohamed Esmail

قديم 22-03-2011, 12:53 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي يمكن

لقيت نفسى الصبح مهموم وفجأه كترت عليا الهموم
فكرت وقولت فنفسى انا ليه بتزيد حيرتى
جه فى بالى اكتر من سؤال ولا واحد منهم غاب لحظه عن البال
يمكن عشان العربيه وايه يعنى ماهى حادثه عاديه
يمكن عشان كان فى شىء فعقلى بس ربنا عالم اللى فقلبى
يمكن عشان مزعل منى والدى مع انى بحبه حب ابدى

يمكن عشان انا ممكن اكون غشيم بس انا شايف نفسى عمرى ماكنت لئيم
يمكن اكون حاسس انى بحلم ولا ده صحيح وانا بتألم
يمكن اكون حقيقى غلطان عشان كده انا حاسس انى تعبان و ندمان
يمكن اكون ظلمت غيرى بس مش ده ابدا اللى فضميرى
يمكن عشان فكرى مشغول وايه يعنى ماهو حالنا علطول

يمكن عشان الشخص اللى بيمسح عنيك تلاقيه هو اللى بيبكيك
يمكن عشان فى حاجات متتنسيش بس لازم انسى ولازم اعيش
يمكن فى كتير حاجات تانيه لكن بعدانى عنها الدنيا
حاسس ان الدنيا اسيه عليا بس يمكن تكون لغيرى دى الحنيه
كلها اسئله بتدور فعقلى ومش لاقى اجابه ونفسى اعرف اخرج من اى بوابه
بوابه الأيمان والحب ولا الجشع و الكدب
بوابه الضمير والأمانه ولا الغش والخيانه
قالو زمان الصدق بينجى لكن احنا فزمن الصدق بيبكى
بيبكى صاحبه لأنه صادق وصدقه خلاه فى عيون الناس كاذب
مش عارف احس بأيه واقول مهو ده حالنا كلنا علطول
احترت وزادت حيرتى وبجد تعبت يانفسى

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 22-03-2011, 01:01 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي تحذير خطييييييييييييير جدا جدا

ياجماعه الموضوع اخطر مما كنت اتخيل وحبيت اقوله وانشره عشان الكل يعرف وينصح غيره وبعد مااتأكدت بنفسى من ان كل انواع البسطرمه واللانشون والبرجر والسوسيس ماهى الا نفايات حيونات نافقه وده ينطبق على شركات كبيره زى شركه حلوانى للحوم واتأكدت بنفسى من ده والقصه كلها صدفه بحته ححكيها لكم بالتفصيل

كنت بسلم طلبيه بلاط لشغلى فى المعادى وانا راجع مع عربيه المصنع النقل بتاعنا طريق الأوتوستراد من المعادى للسيده زينب يوم الخميس اللى فات الساعه 11 الصبح السواق دخل من البساتين كأختصار للوقت وعشان يمون من البساتين واحنا ماشيين فى مدافن وحته مقطوعه لقيت السواق وقف على جنب لما شاف واحد واقف طلع صاحبه وقالى ناخده معانا فطريقنا وطلع الراجل اللى ركب معانا ده اسمه جمال وبيشتغل فى شركه حلوانى فأول سؤال سألته له انت كنت بتعمل ايه فى الحته المقطوعه دى مردش عليا راح السواق قايلى مهو ده شغلته ولقيت السواق بيضحك طلع شغله البيه اللى ركب معانا انه بيورد الخيول والحيوانات النافقه لشركه حلوانى تحت مسمى وظيفى مورد لحوم وطبعا مسكت خيط الموضوع مسبتوش استفزيته وقولتله كداب لأن شركه حلوانى شركه كبيره قالى بعد مااستفزيته للأخر ولا كبيره ولا حاجه ده انتو اللى غلابه انت متعرفش ياباشا ان فى جهاز كبير جدا ب12 مليون جنيه فى مصنع حلوانى اللى فى العاشر مخصوص لفرم الحيوانات لتصبح لانشون وسوسيس وبسطرمه وعرفت منه انه بيبيع الحصان الميت الواحد ب3000 جنيه شرط انه يكون ميت فى نفس اليوم طبعا مصدقتوش قولتله كداب اثبتلى قالى طيب جرب تجيب بسطرمه وحطها فى التلاجه يومين بدون اكل ولاحاجه وشوفها بعد كده هتلاقى لونها مال للأزرق كدبته للمره التانيه وكدبته واستفزيته اكتر طبعا بعد الحاح منى واستفزاز قالى هثبتلك بس دى نصيحه لوجه الله وليك عشان عملت معايا حركه جدعنه وركبتنى معاكوا وعشان شكلك ابن حلال ( بيعرف ربنا قوى الكافر الفاسد ) طلع موبيله وطلب نمره مسجلها على تليفونه بأسم احمد حلوانى واما سألته مين ده قلى ده ماسك مدير فرع فى حلونى وكلمه جمال و فتحلى الأسبيكرعشان اسمع بودنى المكالمه ودارت المكالمه دى بالنص والحرف كالتالى
احمد : الو ايوه ياجمال
جمال : ايوه يااحمد باشا
احمد : طالبنى ليه متأخر كده
جمال : معلش ياباشا بس عندى امانه من اللى بجبهالك واصحابها عايزيين 5000 جنيه فيها
احمد : الأمانه ميته النهارده ولا من كذا يوم
جمال : النهارده ياباشا
احمد : حاول تخلص معاهم على 3000 بس ويكون كبير ولو وفقوا ابعتهولى بكره الساعه 2 بليل وهحاسبك على تمن العربيه النقل اللى هتجيبوا
جمال : ححاول مع الناس واكلم ساعدتك الصبح
احمد : بس خلى بالك
جمال : هى دى اول مره ياباشا انا مش تلميذ سلام

والمكالمه انتهت على كده وانا فى ذهول وعدم تصديق للشوفته وسمعته واما وصلنا المصنع بتاعنا وهو نزل قبل مانوصل لقيت السواق برده مندهش ومش مصدق اللى سمعه وقالى انا كنت فاكره بيهزر لكن طلع بيتكلم جد ومن ساعتها انا مش عارف اعمل ايه ولا اتصرف ازاى لأن مفيش دليل على كلامى ده عشان ابلغ عنه حتى السواق ميعرفوش غير معرفه سطحيه ولا حتى يعرف تليفونه وكل اللى الواحد يقدر يقوله حسبى الله ونعم الوكيل

وانا بعتذر ياجماعه عن القرف والغثيان اللى هيسببهولكوا الكلام ده بس انا فكرت كتير اعمل ايه ملقتش غير ان احنا لازم ننصح بعض ونوعظ بعض من الخطر والسموم دى ومره تانيه بتأسف ليكوا كلكم

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 22-03-2011, 01:34 PM
الصورة الرمزية ironheart
ironheart ironheart غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Engineer
هواياتي: CARS & COMPUTER

ironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحذير خطييييييييييييير جدا جدا

لا اله الا الله
اللهم ارحمنا

ONE DAY YOU WILL SEE MY PLACE IN THE WORLD OF HISTORY
قديم 22-03-2011, 01:42 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يمكن

باسم يا حبيبي
دي حالة كانا مرينا بيها ويمكن كتير مننا فيها دلوقتي
حالة من التوهان ومش عارف تعمل ايه او تروح فين
شوية وقت وهتنتهي الحالة دي
بس حاول تركز في حاجة
تعمل اي حاجة مفيدة
اكد هتفرحك وهتخرجك من المود اللي انت فيه ده

اقولك كلم احمد ممدوح وروحله اقعد معاه شوية
وانا متأ:د انك هترجع ميت على روحك من الضحك

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة