العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

قديم 20-03-2010, 11:12 PM
cmatcho cmatcho غير متواجد حالياً

cmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ان لم تستحى فلا تفعل ما شئت

اولا انا معايا 516 ملا كي وعامله 40000 وزي الفل وكفاءه عليه ةالحمد لله جاري جاب 516 في مشروع الا حلال وفعلا العربيه بتاكل زيت بس ده بسبب الغاز اللي راكب وبعدين مره رايح الشغل وهو كان جاي يركن مكاني لقيت صوت العربيه علي جدا فعرفت ان بيقرص جامد علي العربيه اسناء الدوس علي الكسراتير ولازم صوت العربيه يعلي جامدالمهم هو بيتعامل مع العربيه زيها زي العربيه ال1300 اللي كانت معاهمن قرص جامد علي الموتور وتحميل علي الدبرياش
قديم 21-03-2010, 12:29 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ان لم تستحى فلا تفعل ما شئت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cmatcho مشاهدة المشاركة

اولا انا معايا 516 ملا كي وعامله 40000 وزي الفل وكفاءه عليه ةالحمد لله جاري جاب 516 في مشروع الا حلال وفعلا العربيه بتاكل زيت بس ده بسبب الغاز اللي راكب وبعدين مره رايح الشغل وهو كان جاي يركن مكاني لقيت صوت العربيه علي جدا فعرفت ان بيقرص جامد علي العربيه اسناء الدوس علي الكسراتير ولازم صوت العربيه يعلي جامدالمهم هو بيتعامل مع العربيه زيها زي العربيه ال1300 اللي كانت معاهمن قرص جامد علي الموتور وتحميل علي الدبرياش
اشكرك جزيلا على مداخلتك الفعاله وفعلا مش حاجة او كلام الواحد يسمعة ياخد بة وانا تداركت الموضوع دة فعلا فى مداخله سابقة ليا وفعلا الامور لها جوانب عديدة يتوجب الاخذ بها ووضعها فى عين الاعتبار لكن الانسان لا ياخذ عامل ويغفل عوامل اخرى شكرا جزيلا كلامك صح والسيارة الاسبرانزا ليست سيئة وانا نفسى كنت ناوى ان شاء الله اجيب اسبرانزا M11
لكن شد وجذب انتباهى الكيا كارينز او الكيا سول سيارة ممتعة جدا وذات جودة لكن بالنسبة للاسبرازا بغض النظر عن الجودة والفرق وكل حاجة مش ممكن نتجاهلها بمعادله القيمة اى جودة وسعر ذكى هى لاعب لا يستهان بها