العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > تويوتا TOYOTA

قديم 11-12-2010, 02:06 PM
الصورة الرمزية أحمد فاروق سيد
أحمد فاروق سيد أحمد فاروق سيد غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: محاسب قانونى
هواياتي: القراءة والأنترنت

أحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اللي عاوز يشتري تويوتا يلحق قبل ماتبقى تصنيع مصري

شركة (تويوتا) تقرر تصنيع سياراتها في مصر

أكد المهندس رشيد محمد رشيد، وزير التجارة والصناعة، أن شركة تويوتا اليابانية للسيارات قررت بدء تصنيع سياراتها لأول مرة في مصر اعتبارًا من بداية عام 2012.

وأضاف رشيد، في تصريح صحفي- الجمعة- خلال زيارته الحالية لتونس، أنه عقد اجتماعا مع مسؤولي شركة تويوتا حيث أعربوا له عن رغبتهم في بدء تصنيع سيارات ''تويوتا'' في مصر، نظرًا للسوق الكبيرة التي تتمتع بها مصر، ولتوافر جميع الإمكانيات البشرية والفنية، والتي ستساعد على نجاح تلك الخطوة الهامة.

وأشار وزير التجارة والصناعة إلى أن دخول ''تويوتا'' السوق المصرية سوف يفتح الباب لمزيد من شركات السيارات الكبرى للدخول إلى السوق المصرية بعد ذلك، مؤكدا أن المردود الاستثمارى لأي نشاط في مصر الآن يعتبر عاليًا مقارنه بأي مكان آخر في العالم.
يذكر أن شركة ''تويوتا'' تعتبر من أكبر شركات تصنيع السيارات في العالم.

قديم 11-12-2010, 02:14 PM
waelbaha waelbaha غير متواجد حالياً

waelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد فاروق سيد مشاهدة المشاركة

شركة (تويوتا) تقرر تصنيع سياراتها في مصر

أكد المهندس رشيد محمد رشيد، وزير التجارة والصناعة، أن شركة تويوتا اليابانية للسيارات قررت بدء تصنيع سياراتها لأول مرة في مصر اعتبارًا من بداية عام 2012.

وأضاف رشيد، في تصريح صحفي- الجمعة- خلال زيارته الحالية لتونس، أنه عقد اجتماعا مع مسؤولي شركة تويوتا حيث أعربوا له عن رغبتهم في بدء تصنيع سيارات ''تويوتا'' في مصر، نظرًا للسوق الكبيرة التي تتمتع بها مصر، ولتوافر جميع الإمكانيات البشرية والفنية، والتي ستساعد على نجاح تلك الخطوة الهامة.

وأشار وزير التجارة والصناعة إلى أن دخول ''تويوتا'' السوق المصرية سوف يفتح الباب لمزيد من شركات السيارات الكبرى للدخول إلى السوق المصرية بعد ذلك، مؤكدا أن المردود الاستثمارى لأي نشاط في مصر الآن يعتبر عاليًا مقارنه بأي مكان آخر في العالم.
يذكر أن شركة ''تويوتا'' تعتبر من أكبر شركات تصنيع السيارات في العالم.

شكرا يا احمد باشا على تاكيد المعلومه
بس ايه رايك في الاعضاء بتوعك ؟ احنا اللي لينا السبق الصحفي ده
مش كده ولا اييييييييييييييييييييييهR OSE4U
قديم 11-12-2010, 02:28 PM
الصورة الرمزية أحمد فاروق سيد
أحمد فاروق سيد أحمد فاروق سيد غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: محاسب قانونى
هواياتي: القراءة والأنترنت

أحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waelbaha مشاهدة المشاركة

شكرا يا احمد باشا على تاكيد المعلومه
بس ايه رايك في الاعضاء بتوعك ؟ احنا اللي لينا السبق الصحفي ده
مش كده ولا اييييييييييييييييييييييهR OSE4U
كده طبعاً يا أستاذ وائل

بس إن جيت للحق أستاذ حازم شاهين أحق
فى 26 / 10 / 2010 كتب

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=37837

قديم 11-12-2010, 07:42 PM
الصورة الرمزية ابن فنان
ابن فنان ابن فنان غير متواجد حالياً

ابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to all

ربنا يستر ولاسعار تنزل
قديم 12-12-2010, 02:17 AM
waelbaha waelbaha غير متواجد حالياً

waelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد فاروق سيد مشاهدة المشاركة

كده طبعاً يا أستاذ وائل

بس إن جيت للحق أستاذ حازم شاهين أحق
فى 26 / 10 / 2010 كتب

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=37837

اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
وضاع السبق ياولدي
شكرا يا استاذ احمد على التوضيح بس كنت تخليها بيني وبينك
لحسن الواحد حاسس انه اتبلللللللللللل
انا باهزر طبعا وباشكرك على الرد والاهتمام بموضوعي
واستاذ حازم طبعا استاذنا واشكره على الموضوع الاصلي والسبق الحقيقي