العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > تويوتا TOYOTA

قديم 04-11-2010, 01:59 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ياربى حتى التويوتا .... مصرى !!!!!!!!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mrastra مشاهدة المشاركة

" BASSEM BESO " شكرا على كلامك الرقيق وشرف لى انى اتواصل معاك
عارف هاؤلك على سر انا كان نفسي مكنش مصرى كان نفسي اكون مسلم واى بلد تانى سعودى ليبى امراتى اى حاجة غير مصرى مع انى كنت بحبها اوى وزمان اما كنت بتفرج على افلام الحرب بتاعة 6 اكتوبر الرصاصة لا تزال فى جيبى وكدة كنت بتمنى انى كنت احارب العدو مع المصريين ....نفسي تسمع حكايتى مع مرور طنطا هنا فى نفس القسم دة مشاركة بعنوان " تحبو تسمعو حكايتى فى مرور طنطا"

شكرا ليك على حوارك الممتع دة وانا قريت موضوعك واقسم بالله لو حصل اللى حصلك دة كنت ممكن اعمل اى حاجة فى نفسى عشان مكنتش حستحمل اكتر من كدة بجد بجد صعبت عليا جدا والحمدلله انك اخدت عربيتك وصدقتنى لما اقولتلك البلد دى ماشية عكس دايما
قديم 05-11-2010, 09:23 AM
الصورة الرمزية د.محمود صلاح
د.محمود صلاح د.محمود صلاح غير متواجد حالياً
من انا؟: تجارة
التخصص العملى: تجارى
هواياتي: سيارات

د.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant future

اعادة تجربة شركة نيسان في الصني
قديم 05-11-2010, 11:46 AM

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

ولسه القادم اسوأ فى التقفيل المصرى
قديم 05-11-2010, 12:15 PM
الصورة الرمزية pharm45
pharm45 pharm45 غير متواجد حالياً
هواياتي: قيادة السيارات بسرعة

pharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud of

ياجماعة متهولوش وتكبروا الموضوع أكبر من حجمه ماهى المرسيدس بتتجمع فى مصر يعنى مش كل العربيات اللى بتتجمع فى مصر وحشة وسيئة للدرجة دى.........بس أنا كنت عايز أسأل على حاجة ضرورى جدااااا:-
أنا عندى دلوقتى تويوتا أفانزا 2009وكنت حابب أركبلها طقم صدادات حديدية أمامى وخلفى فهل ده فى خطر على العربية زى الشاسية مثلا وياريت لو حد يعرف اركبه فييين بتاع التويوتا أفانزا مش الماتريكس يقولى العنوان.............وحاجة تانية أنا كنت تعرضت لحادث من الأمام وواحد ابن حلال قطع عليا الطريق فى مفرق والكصدام الأمامى كان اتكسر وأنا كنت عايز اشترى واحد جديد مش من التوكيل أجيبه منييين؟؟؟؟؟؟وأيضا كنت عايز فانوس خلفى بس أصل أنا سألت فى التوكيل قالى انه ب760 جنيه!!!!ليه مش عارف لو حد يعرف أجيب واحد صينى منين ب200أو300 جنيه يقولى ضرورى أصل نزلت التوفيقية 4مرات ولفيت السبع دوخات ومش لاقيه.......معلش طولت عليكم بس أرجو أى حد عارف أى حاجة يقولى ضروووورى
قديم 05-11-2010, 10:37 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pharm45 مشاهدة المشاركة

ياجماعة متهولوش وتكبروا الموضوع أكبر من حجمه ماهى المرسيدس بتتجمع فى مصر يعنى مش كل العربيات اللى بتتجمع فى مصر وحشة وسيئة للدرجة دى.........بس أنا كنت عايز أسأل على حاجة ضرورى جدااااا:-
حتى المرسيدس اخى المحترم طلع فيها عيوب وتم سحب اكثر من 100 عربية من السوق المصرى بسبب عيوب فى الباور وحتلاقى الكلام دة فى الموضوع اللى عاملة استاذنا احمد فاروق والموضوع بعنوان (الكمال لله حتى المرسيدس بها عيوب )

أنا عندى دلوقتى تويوتا أفانزا 2009وكنت حابب أركبلها طقم صدادات حديدية أمامى وخلفى فهل ده فى خطر على العربية زى الشاسية مثلا وياريت لو حد يعرف اركبه فييين بتاع التويوتا أفانزا مش الماتريكس يقولى العنوان.............

بص يااستاذى حتنزل شمبليون بجانب التوفيقية حتلاقى بيبيعوا الصدادات الأمامى والخلفى للجيب وال4x4 وحتلاقى كتير اوى محلات فى شارع احمد سعيد حتلاقى بتاع 12 محل عندة اللى يناسبك .
وحاجة تانية أنا كنت تعرضت لحادث من الأمام وواحد ابن حلال قطع عليا الطريق فى مفرق والكصدام الأمامى كان اتكسر وأنا كنت عايز اشترى واحد جديد مش من التوكيل أجيبه منييين؟؟؟؟؟؟وأيضا كنت عايز فانوس خلفى بس أصل أنا سألت فى التوكيل قالى انه ب760 جنيه!!!!ليه مش عارف لو حد يعرف أجيب واحد صينى منين ب200أو300 جنيه يقولى ضرورى أصل نزلت التوفيقية 4مرات ولفيت السبع دوخات ومش لاقيه.......
هو الأكصدام ضايع خالص للدرجة اللى تغيرة عشان فى ناس متخصصة فى تصليح الأكصدامات الفبر وموجودين فى شارع احمد سعيد بردة ولو هيتغير حيكون من الحرفيين اضمن واحسن وبالنسبة للفوانيس فى كذا واحد عندك مثلا فى جسر السويس حتلاقى كل حاجة هناك ورخيص مش غالى وفى بردة فى التوفيقية بجانب ابو طارق بردة حتلاقى .

معلش طولت عليكم بس أرجو أى حد عارف أى حاجة يقولى ضروووورى
لا انا تحت امرك فى اى استفسار ويارب اكون ساعدتك