العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 23-11-2012, 06:10 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيارة مستعملة بالتقسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة T A R E K مشاهدة المشاركة

لو عايز اقسط سيارة مستعملة في حدود 60الف هدفع مقدم كام و ممكن اقسط علي كام شهر
مع العلم المرتب : 4000 الي 7500 (شركة عالمية اجنبية)
لو مقيم فى القاهرة ممكن
مقدم 50%
الباقى يحدد على عدد سنوات حسب موديل السيارة
للستفسار السريع
09009488
قديم 23-11-2012, 06:26 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز عربيه قسط وانا الي اكمل الباقي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ولد الدوحه مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتو انا عايزاعرف هل يوجد تقصيد م غير فوائد لاني مبحبش اتعامل بالربا وبخاف من الموضوع ده كتثر انا عايز عربيه سيراتو هاي لين كامله عايز اعرف سعرها كام وانا علي استعداد اني ادفع النص وقصط النص
ولكم مني جذيل الشكر

أحمد الحسيني 01008720320
لا يوجد احد فى الدنيا دة هيقسط سيارة بدون فوايد
ولكن ممكن نقول كالتالى انت عايز عربية اية فرضا عايز عربية سعرها فى السوق 100 الف
انا هبعها لك بسعر 150 الف هتدفع 50 % مقدم والباقى على 60 شهر
كدة انا ضفت الفوايد على سعر السيارة دة
فهمت الفكرة ازاى
للستفسار السريع
09009488
قديم 23-11-2012, 06:39 PM

افتراضي رد: عايز اقسط ساعدوني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة evram مشاهدة المشاركة

قدامي عربية تمنها 150 اف جنية ممكن احاول اتصرف في 50 الف جنية يعني محتاج 100 الف جنية العربية مستعملة موديل 2005 كرايسلر c300 و محتاج حد يمولني او يقسطلي العربية العربية ممكن سعرها ينزل عن 150 الف كمان مين ممكن يقسطلي و اية الضمنات في اسرع وقت
ممكن تدفع نصف ثمن السيارة والباقى تقسيط
ممكن لو مش قادر لو عندك مفردات مرتب اعمل قرض شخصى من البنك
للاستفسار السريع
09009488
قديم 23-11-2012, 06:52 PM

افتراضي رد: عايز اقسط كورولا 2013

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هانى القناوى مشاهدة المشاركة

عايز اعرف ازاى اقسط كورولا 2013 اتوماتك مع العلم انى هادفع 70.000 او 75.000
ياريت حد يفهمنى اعمل ايه والطرق وكل التفاصيل
ممكن تكلمنى ونرتب الاجرائات
01225485222
للاستفسار السريع
09009488
قديم 23-11-2012, 11:46 PM
AlexGirl AlexGirl غير متواجد حالياً

AlexGirl will become famous soon enough
افتراضي عايزة عربية حلوة حالتها ممتازة مستعملة تقسيط علي سنتين

السلام عليكم
انا اولا بشكر كل الناس اللي ردت عليا قبل كدة وساعدتني وبشكر مقدما الناس اللي هتساعدني وترد عليا
انا بقالي اسبوعين عمالة ادور علي تقسيط مستعمل في اسكندرية بس تقسيط مباشر من غير بنك عشان عايزة معاملة اسلامية قلت اتعامل مع كونتكت لقيت شروطهم صعبة في المستعمل وانا امكانياتي اخري 45 الف
من الاخر يعني عايزة حد يدلني علي طريقة اقسط بيها مستعمل
انا جاهز معايا 20 الف ووعايزة اقسط علي سنتين وتكون سعر العربية من 40. لحد 45 الف وموديل لا يقل عن 2006 عشان تكون حالتها كويسة ومش محتاجة مصاريف لاني كفاية عليا قسط العربية
بصراحة لسه مش مستقرة علي نوع معين لقلة خبرتي بالعربيات فياريت حد يرشحلي عربية مناسبة بس غير الماروتي لانها صغيرة علينا وعشان كدة بعتها
عايزة عربية تكون قطع غيارها رخيصة ومتوفرة وعربية تناسب بنت يعني مش عربية جافة كدة زي اللادا وكمان تكون سهلة في البيع
والاف شكر بجد للي هيساعدني لاني محتارة والفلوس معايا من اسبوعين ومش لاقية حل

الكلمات الدليلية
516, بنك, تقسيط سيارات, سبرانزا, سيارة تقسيط بدون مقدم, عربية, عربيه مستعمله بس مفيش مفردات مرتب, هيونداى،i10،تقسيط