العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 19-05-2012, 11:59 PM
.EhAb .EhAb غير متواجد حالياً

.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold
افتراضي رد: استفسار هام جدا قبل ما يضحك عليا بسرعة

قديم 21-05-2012, 04:44 PM
el3ashe2 el3ashe2 غير متواجد حالياً

el3ashe2 is on a distinguished road
افتراضي رد: استفسار بخصوص تقسيط سيارات مستعملة فى الاسكندرية

معلش يا جماعه انا سجلت مخصوص عشان اجاوب انا شوفت قبل كده فى اسكندرية شركة بتقسط مش شركة معرض وسألته قاللى الفوايد فى السنه 13% وبيتهيألى انها تبع بنك مش متأكد بس ممكن تروحلة وتسألة انا مش فاكر اسم الشركة لكن فاكر مكانها كويس اوى

على شارع ابو قير بعد نهاية سور نادى سبورتنج فى محطه بنزين وبعدها على طول ب 50 متر

قصادة كوبرى سموحة وقبل سيدي جابر بمحطه وانت رايح من محطه مصر طبعا ولو انت جاى من الناحيه التانيه رشدي مثلا يبقي بعد سيدي جابر بمحطه واحده بس على ايدك اليمين معرض معروف وكبير مش فاكر اسمه ولا سجلت نمرتة لان لقيت الفوايد استهبال بصراحه البنوك احسن كتير من المعارض ده رأيي الشخصي لكن هو الميزة انه بيقسط استعمال

وفى واحد تانى فى العجمي بيقسط بردو اسمه العباسي لكن تسهيلات فى السداد مش قسط بمعنى الكلمه يعني عرض عليا مرة عربية نوبيرا كانت عامله 45 الف قاللى ادفع 25 والباقي على سنه بس الصراحة هو معرفة وقاللى انه موقف القسط بعد الثورة عشان المشاكل لكن احنا جيران وهو صاحب واحد معرفة

ليا اقتراح بلدي شوية لو حتجيب عربية استعمال اعمل جمعيه احسن او اتنين حتلاقيها احسنلك كتير لانك حتدفع فوايد ونفس قيمه القسط هو قسط الجمعيه

كل بتوع قسط العربيات بيشوي فى الناس وهو حقه بصراحه العربية غالية ودى فلوس قاعدة ولو مجابتش مبلغ كويس يطلعها ليه؟؟ وكل كام واحد ملتزم يجيلك واحد مش ملتزم فلو الربح مش كويس واحد يضيع شغل 5 او 10 عملاء كويسين غير المناهده فى المطالبة بالاقساط انا منعته عندى فى الشركة بسبب القرف اللى بيحصل ده بطلع قسط للشركات بس ومش اى شركات كمان وبضمانات قوية
وبردو ربنا يستر

واسف على الاطاله واتمنى اكون افدتك واتمنى بردو ان المعلومة المشرف ينقلها للي يسال عن حد فى اسكندرية بتاع تقسيط انا معرفش الراجل الاولانى ولكن انا حاولت اساعد والله اعلم اسأل قبل ما تشتري عشان مبقاش دبست حد وانا مشتريتش منه بردو عىل فكرة

السلام عليكم

قديم 22-05-2012, 01:40 AM
hesham21411 hesham21411 غير متواجد حالياً

hesham21411 is on a distinguished road
افتراضي رد: استفسار بخصوص تقسيط سيارات مستعملة فى الاسكندرية

انا متشكر لحضرتك جدا و أنا ححاول أدور على المعرض إللى حضرتك وصفت مكانه. أما بخصوص المعرض بتاع العجمى فموضوع التسهيلات ده هو دا تقريبا اللى أنا بدور عليه.. عربية ما تكونش غالية ويتم جدولة المبلغ على سنة فهل ممكن رقم تليفون أكلمهم أو حتى عنوانهم تفصيليا ولا موضوع التسهيلات موقوف عندهم تماما لحد دلوقتى؟ متشكر لتعاون حضرتك مرة تانية
قديم 27-05-2012, 01:57 AM
nassem nassem غير متواجد حالياً

nassem is on a distinguished road
افتراضي استفسار عن تقسيط سيارة بمقدم 40 %

السلام عليك الرجاء افادتي انا ارغب بشراء سيارة زيرة بالتقسيط علماً اني من سوريا لكن مقيم حاليا في مصر

لكم التحية
قديم 27-05-2012, 07:39 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار عن تقسيط سيارة بمقدم 40 %

ممكن تكلمنى ونرتب الامور
للاستفسار السريع
09009488

الكلمات الدليلية
516, بنك, تقسيط سيارات, سبرانزا, سيارة تقسيط بدون مقدم, عربية, عربيه مستعمله بس مفيش مفردات مرتب, هيونداى،i10،تقسيط