العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 28-10-2012, 03:17 AM
astors astors غير متواجد حالياً

astors has a spectacular aura aboutastors has a spectacular aura about
افتراضي رد: عاوز اشترى النترا 2012 قسط ممكن حد يساعدنى

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=74032
قديم 28-10-2012, 11:23 PM
هشام عبد العزيز2012 هشام عبد العزيز2012 غير متواجد حالياً

هشام عبد العزيز2012 is on a distinguished road
افتراضي رد: عاوز عربيه مستعمله تقسيط بالمنصوره ضروري

كملههو وهاتها كاش احسن
قديم 03-11-2012, 04:47 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز اشترى النترا 2012 قسط ممكن حد يساعدنى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng:mohammed مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
عاوز اشترى النترا 2012 قسط علما بأنى لا امتلك وظيفة فى مصر لانى اعمل بالخليج
هل دى عقبة ؟
وايه سعر السيارة؟
وافضل نظام واحسن مكان ممكن اتعامل معاه؟
والف شكر مقدما
مفيش عقبة ولا اى شى اول متكون فى مصر اجازة نبداء الاجرائات
للاتسفسار السريع
09009488
قديم 03-11-2012, 04:53 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز عربيه مستعمله تقسيط بالمنصوره ضروري

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xperia مشاهدة المشاركة

السلام عليكم يا شباب كل سنه وانتوا طيبين انا كنت عاوز عربيه مستعمله في حدود 35 الف بس تقسيط انا من سكان المنصوره عندي شغل خاص هيبقى معايا مقدم 20 تفتكروا ممكن القسط يبقى كام والفايده كبيرها هيبقى كام واللي يعرف معارض في المنصوره بتبيع قسط ياريت يعرفني
تقسيط المستعمل لمقيمى القاهرة
لاستفسار السريع
09009488
قديم 03-11-2012, 06:31 PM

افتراضي رد: عاوز اسبرنزا A113 تقسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mody Elmasry مشاهدة المشاركة

انا من الاسكندرية عاوز اسبرنزا A113 تقسيط مقدم من 25000 الى 30000 جنية و قسط شهري 500 جنية بدون تأمين فارجو من الخبراء في المعارض و تقسيط البنوك مساعدتي لكي اعرف ايه البنوك او المعارض التي تتناسب مع امكانياتي
وشكرا
حضرتك حاسب العربية بدون فوايد ودة لا يجوز
كمان مفيش عربية تقسيط بدون تامين تقسيط فى اسكندرية
للاستفسار السريع
09009488

الكلمات الدليلية
516, بنك, تقسيط سيارات, سبرانزا, سيارة تقسيط بدون مقدم, عربية, عربيه مستعمله بس مفيش مفردات مرتب, هيونداى،i10،تقسيط