العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 05-12-2010, 07:12 AM
MAdO_SoFT MAdO_SoFT غير متواجد حالياً

MAdO_SoFT is on a distinguished road
افتراضي رد: طريقك لشراء سيارة بالتقسيط (حصرى لمصر موتورز)

انا عاوز اشترى هيونداى فيرنا وضمناتى هى ايصال كهرباء وصورة بطاقه ماهو اقل مقدم ممكن دفعه مع العلم ان حضرتك ستخبرنى عن ثمن السيارة كاملا فى حاله التقسيط وللك جزيل الشكر على سعه صدرك
قديم 05-12-2010, 06:13 PM
shagan shagan غير متواجد حالياً

shagan is on a distinguished road

[QUOTE=saif el din;303557]ممكن اعرف ضمنات حضرتك ويريت تكلمنى
للاستفسار السريع
0125485222[/QUOTوالدى ضامن ليا بمفردات مرتب 1450
قديم 05-12-2010, 08:02 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MAdO_SoFT مشاهدة المشاركة

انا عاوز اشترى هيونداى فيرنا وضمناتى هى ايصال كهرباء وصورة بطاقه ماهو اقل مقدم ممكن دفعه مع العلم ان حضرتك ستخبرنى عن ثمن السيارة كاملا فى حاله التقسيط وللك جزيل الشكر على سعه صدرك
بطاقة حضرتك مكتوب فيها وظيفة ولا لا
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 05-12-2010, 08:03 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

[QUOTE=shagan;304492]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

ممكن اعرف ضمنات حضرتك ويريت تكلمنى
للاستفسار السريع
0125485222[/QUOTوالدى ضامن ليا بمفردات مرتب 1450
ممكن حضرتك تكلمنى
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 06-12-2010, 02:23 AM
MAdO_SoFT MAdO_SoFT غير متواجد حالياً

MAdO_SoFT is on a distinguished road

حضرتك.. انا عندى محل صيانه موبايل وزى ما انتا عارف مكسبها كويس جدا والحمد لله بس للاسف مفيش ما يثبت هذا الدخل لان اكيد حضرتك عارف نظام شغل صيانه الموبايل .. والبطاقه بتاعتى مكتوب فيها المؤهل بتاعى بس .. بس مش مشكله البطاقه لان ليه اخوات مكتوب فى بطايقهم وظيفه وممكن لو انا بطاقتى منفعتش ممكن نجيب بأسم اى حد فيهم .. انا عارف اكيد ان فى الحاله دى هدفع 50% انا عاوز اعرف هيبقو كام الف وهيتبقى عليه كام الف وعلى كام شهر بالنسبه للفيرنا 2011 .. اسف على الاطاله ولكن حبيت اوفى حضرتك بكل ظروفى زى ماحضرتك قولت .. اهم شىء الصراحه