العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات


إضافة رد
 
أدوات الموضوع
  #566  
قديم 24-05-2013, 06:14 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة
 
تاريخ التسجيل: Sep 2010
الموقع: بورسعيد
المشاركات: 2,743
حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسئله المبتدئين ..عفوا ممنوع الفتى :)))


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة CARDIO مشاهدة المشاركة

I am glad to see the post i started is in continue by the great members of masr motors .. go on
يا ساتر يا رب .. وانا اللى داخل اقولك حمدا لله على السلامه يا استاذه CARDIO .. الاقى الشئ ده باعت البوست القذر ده .. حاجة بجد تحرق الدم ..

طب الراجل محترم ورد بكل ذوق واحترام .. ومعروف اننا كلنا هنا بنعامل البنات والستات هنا على انهم اخواتنا وبنساعدهم على قد ما نقدر وخصوصا ان استفساراتهم بتكون دايما بسيطه والتوبيك ده بالذات شاهد على كلامى ...
ولكن التفكير المريض هو اللى خلاك تسجل مخصوص علشان تعمل البوست القذر ده ..

عموما القافله تسير الكلاب تعوى والحمد لله انه اتوقف ..

اهلا بيكى تانى يا فندم ومنورة المنتدى من جديد ...
__________________

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا


ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ







رد مع اقتباس
  #567  
قديم 24-05-2013, 01:48 PM
الصورة الرمزية CARDIO
CARDIO CARDIO غير متواجد حالياً
من انا؟: i am my self
التخصص العملى: using my brain
هواياتي: learning till death
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
الموقع: on earth
المشاركات: 289
CARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to behold
افتراضي رد: اسئله المبتدئين ..عفوا ممنوع الفتى :)))

thanks sir
this post should be deleted by the section administrators
this forum is great for
Experiences exchange and deserves to be great as it is
__________________

BEYOUR SELF
رد مع اقتباس
  #568  
قديم 25-05-2013, 01:35 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives
 
تاريخ التسجيل: May 2008
الموقع: ام الدنيا مصر
المشاركات: 17,066
AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسئله المبتدئين ..عفوا ممنوع الفتى :)))

معلش يا جماعة البوست ده كان من عضو بيحاول يعمل اختراق للموقع وكان بيدخل بعضويات اساميها زى اسامى الاعضاء المعروفين ويحط بيها كلام قذر زى اللى شوفتوه فيوقع الدنيا فى بعض وتم السيطرة عليه الحمد لله وايقاف عضوياته وحذف غالبية المشاركات بس يظهر كان فيه جزء منسى عموماً اشكركم على التنبيه وتم اتخاذ الازم وشكر خاص للاستاذ حسام البورسعيدى

و Welcome back CARDIO
__________________



اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

رد مع اقتباس
  #569  
قديم 25-05-2013, 02:36 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة
 
تاريخ التسجيل: Sep 2010
الموقع: بورسعيد
المشاركات: 2,743
حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسئله المبتدئين ..عفوا ممنوع الفتى :)))


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA مشاهدة المشاركة

معلش يا جماعة البوست ده كان من عضو بيحاول يعمل اختراق للموقع وكان بيدخل بعضويات اساميها زى اسامى الاعضاء المعروفين ويحط بيها كلام قذر زى اللى شوفتوه فيوقع الدنيا فى بعض وتم السيطرة عليه الحمد لله وايقاف عضوياته وحذف غالبية المشاركات بس يظهر كان فيه جزء منسى عموماً اشكركم على التنبيه وتم اتخاذ الازم وشكر خاص للاستاذ حسام البورسعيدى

و Welcome back CARDIO
شكرا لحضرتك يا ابو نورا على التدخل السريع ..

وزى ما بيقول المثل الشعبى "النخله العالية بتتدحف بالطوب" .. يعنى امثال المشاركات دى اللى بنتفاجئ بيها من حين لاخر ان دلت على شئ فتدل على نجاح منتدانا الكبير وحقد الاخرين على ما وصلنا اليه ..

ربنا يعين الادارة على مسئولياتها الكتير .. وربنا يعيننا على مساعدتكوا وعلى خدمة الاعضاء ...
__________________

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا


ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ







رد مع اقتباس
  #570  
قديم 16-09-2013, 03:11 AM
Ahmed Abd Elftah Ahmed Abd Elftah غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Sep 2013
المشاركات: 16
Ahmed Abd Elftah is on a distinguished road
افتراضي رد: اسئله المبتدئين ..عفوا ممنوع الفتى :)))

انا عاوز اعرف ياجماعه ازاى اطلع بالعربيه بسرعه عاليه
انا سمعت انى ادوس بنزين عالاخر وفى نفس الوقت ارفع من عالدبرياج بسرعه
بس مش كده ممكن تفصل ولا ايه ؟؟
وازاى اطلع عالتانى مش الاولانى والعربيه ثابته
رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

 MasrMotors غير مسؤول عن أي اتفاق تجاري أو تعاوني بين الأعضاء
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي MasrMotors ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر


الساعة الآن 01:53 AM.


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
www.MasrMotors.com ™ Copyright ©2008 - 2024
Egyptian Automotive Community
جميع الحقوق محفوظة - مصرموتورز 2008 - 2017