العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Matrix - ماتريكس

قديم 22-10-2009, 05:12 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
حزب كارهى الماتريكس

الى كل الاعضاء اللى بيكرهوا الهيونداى ماتركيس اعتقد دى انسب صفحة ممكن نعبر فيها عن كرهنا لها
حبتدى بالشكل الخارجى

المقدمة تحتوى على فوانيس مزبهلة ومش مصدقة وشكلها غبى بتفكرنى بكائن ابحرى رخم مش فاكره

وتحس انها برضه عمله عمليه شد وش مع حلاق صحة مش دكتور طبعا والعملية فشلت بالتاكيد

ومن الخلف

تحس ان الفوانيس اللى ورا شموتوسيكلات الصينى المضروبة او العربيات النقل المهم قصدى انها بجد مش طبيعية

من الجنب

وتكتمل االمفاجات نبتدى من المرايه اللى شكلها مش متناسق مع العربية ولا الافضل الشراعة الخلفية اللى تحس بالافتكاس فيها قديمة وحمضانة اوى تحس انها عربية متجمعة

وننتقل من جوه

التابلوه والعدادات فى النص وكمان مؤشر النقل بتاع الفتيس فى وش السائق والتابلوه كبيييير وقمة الفقى طب اعمل درج لونه اى حركه مافيش هوكده

اه مانقدرش ننكر ان العربية واسعه مافيش شك بس تحس وانت قاعد انك قاعد واقف او قاعد فى اتوبيس

الشنطة المعجزة اللى مش بتكفى حاجة ابدا وشكلها الغريب والرف الحقير اللى عبارة عن حتت بلاستيك

ونيجى للعفشة الللى بتحسسك بكل مطب فى الشارع تحس انه بيعدى على ظهرك ونظام العزل اللى مش موجود وهوده احلى حاجة فيها وعصاية الفتيس الساقطة تحت بجد عربية روعة وكل كوم والمصريين بيركبوا دفيفدر وعتب ليه راكب باجيرو ولا لاند كروزر العربية جنوطها 14 مش 20 ولا22

ودى الاسباب انى بكرها فهل يوجد اسباب اخرى

قديم 22-10-2009, 05:28 PM
الصورة الرمزية ابو جودة
ابو جودة ابو جودة غير متواجد حالياً
من انا؟: متواضع لله
التخصص العملى: احدى شركات الغاز
هواياتي: قيادة السيارات

ابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant future
افتراضي رد: حزب كارهى الماتريكس

يا اخى عندك حق وغالية على الفاضى
قديم 22-10-2009, 05:33 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا اخلفك في هذا الموضوع

السبب

مش اي واحد يكره عربيه يكتب عنها حزب كارهي كذا

هيبقىا لمنتدى كله احزاب

ممكن انت بتكره عربيه حط ارائك بس مش تكتب موضوع حزب كارهي

يعني لو انا بكره الفيرنا او اكسنت او الهمر او الاسكودا

مش ينفع كله احزاب

شكرا ..

ارجو تقبل رايي بصدر رحب
قديم 22-10-2009, 05:37 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

موضوع شيق فعلا

ممكن اعرف من حضرتك معاك عربيه ايه

علشان اعمل موضوع حزب للناس للى كارهه نوع عربيتك و اشوف الكلام ده هايخليك مبسوط و لا زعلان

اللى ماترضهوش على نفسك ماترضهوش على غيرك

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 22-10-2009, 05:40 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

دكتور عمر انت من اكتر الناس اللى انا بحبها والموضوع انا مش قصدى حزبى ولا نفترق بالعكس انا بحترم كل واحد معاه الماتركيس بجد ولا اكن اى ضغينة ومش بعمل تفرقة ولاحر بس كل اللى عاوز اعرف هل اللى مابحبوش الماتريكس كتير؟ فبجد ياجمتعة انا مش عاوز زعل ولا حد يشيل منى ده حاجة لذيذة كده