العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 28-04-2010, 01:51 AM
الصورة الرمزية massoft
massoft massoft غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: محاسب &sales out door in BARCLAYS Bank
هواياتي: السيارات و الانترنت

massoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ** اللي عايز شاشة ملاحة و مالتي ميديا متكاملة داخل تابلوه عربيته **

مشكور على الموضوع

شوف دى
ايه رأيك بقى فى السرعه !!!!!

قديم 30-04-2010, 10:09 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

أولا الف شكرا ياباشا على موضوعك انا كنت لسة ناوى اعملة والحمد الله انى لاقيتك عملتة
ثانيا بقى والاهم الجهاز دة يا جماعة ممتاذ جدا
انا حاجز واحد للانسر الشارك بس مستنى بس لما اضبط الكاشات لانة ب 5250 جنية
يشمل اية بقى
طبعا دى فى دى وبلوتوث وجى بى اس وكامرة للرجوع مع الخلف ببرنامج رسام مش عارف للازمتة اية وبرنامج ورد
لو عاوز تسجل كتابة اى كلام من دة البلوتوث بتاعة بيتصل بالتليفون لو حد اتصل بيك بيظهر الاسم ع الشاشة وبترد ع طريق الريموت او عن طريق الشاشة باللمس وبتتكلم عادى فى العربية (هو طبعا معاة ريموت كنترول)
وطبعا راديو وسى ودى 6 اسطوانات وميمورى كارد ويو اس بى والشاشة طبعا تاتش اسكرين
اة وبردة فى رسيفر بيجيب قنوات وشغال ولية انتنة بردة لوحدة بتركب ع الزجاج من ورا ودى ب 250 جنية ولحدها والسعر الى فوق بيشملها
واحلى ما فى الجهاز انة بتاع العرببية بيكرب للعربية كانة جزء من التابلو اتخنها تخين ميقدرش يطلعها انها متركبة
والاحلى من كدة انة بيكرب على فيشة العربية وفيها مكنيات تحكم فى العربية جميلة اوى زى لما تفتح الباب نور اية الى ينور والباب يعمل لوك بعد وقت قد اية والتحكم فى التكيف والكلام دة
كل شاشاة ليا شوفت جميل اوى للعربية بتاعتها
والعربيا الى ليها شاشات متاحة
toyota camry
toyota corolla
toyota vios
toyota innova
toyota crown
honda crv
honda accord
honda civic
mazda 3
mazda 6
ford f series
ford mondeo
ford focus
gm chevrolet
chevrolet captivia
passat
oktavia
elantra
sonata
kia cerato
kia sportage
suzuki swift
lancer shark
cherokee
toyota yaris
liberty

كل دول يا جماعة العربيات الى ليها شاشات بتاعتها بتيجى تركب عليها على طول
التركيب طبعا بيبقى مجانى لانك مش دافع قليل وطبعا انتم فاهمين تمن تركيب مدفوع اكتر منة بكتير
المهم بياخد وقت ساعتين تقريبا

انا كنت سافرت القاهرة مخصوص علشان اشوف الشركة بس مش الى اسمها باص ايجيبت دول كلمتهم فى التليفون وفى اساعر عندهم غالية
وصلت لشركة تانية بقى اسمها (motevo) ودى الوكيل بتاعها مع شركة اسمها الندى للاستيراد شركة محترمة بصراحة ومعاملتهم حلوة
انا روحتلهم طبعا وشوفت الاجهزة هناك بنفسى وطبعا الجهاز علية ضمان سنة

بالنسبة للعنوان فى مدينة نصر فى شارع الطيران الى جمب رابعة العدوية فى هناك مدرسة كدة هى الشركة بقى قصاد المدرسة
ودى تليفوناتهم هى لو عاوزين تتكلموا او تستفسروا على حاجة
22633474
22628430
0102148228

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 30-04-2010, 10:11 AM
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

وبالنسبة لحضرتك يا استاذ حازم هو مفيش عندى فى الكتالوج شاشاة للانسر البومة او مفيش حاجة غير للشارك عموما
بس انت بردة ممكن تكلمهم وتسألهم عنها اذا كانت موجودة او ممكن يجيبهوالك او لاء
وربنا يوفقك فى الى عاوز توصلة ان شاء الله

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 30-04-2010, 10:38 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

موضوع جامد ياباشا
بس الموقع مش عايز يفتح معايا ممكن سؤال ليهم فروع فى الاسكندرية ولا لا
قديم 30-04-2010, 10:56 AM

اية ياعم احمد ينفع كدة
لهو انت معدى على فكهانى
مفيش شكرا ليا طيب انا كمان ولا اية صاحب الموضوع طبعا على دماغى بس مينفعش تعدى عليا كدة من غير ما تمسى ولا اية ؟؟؟

HaMaDa-ToUB@R

01000902024