العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 127 Fiat Ritmo

قديم 24-07-2014, 03:08 AM
heshamyosry heshamyosry غير متواجد حالياً

heshamyosry is on a distinguished road
افتراضي استفسار هام قبل الشراء

يا جماعه انا محتاج رايكم ضرووورى
انا حاليا بدور على عربيه 127 ودى هتبقى اول عربيه ليا ان شاء الله وشفت كذا واحده بس كلهم فى حاجه غريبه فى الكبوت فى حوض العربيه ذى الصوره كده انا عاوز اعرف دى بارومه ولا دى حاجه عاديه ارجوكم تردو عليا ضرورى احسن محتار جدا وياريت الى يشوف الصوره دى يقولى هيه دى حاله نضيفه ولا متبهدله علشان ابقه فاهم الفرق مع العلم انى مش معايا فنى متخصص لانى لسه معرفش حد ولسه بدور على واحد وموضوع 100 جنيه فى المشوار ده صعب جدا وانته لسه بتدور على عربيه !

الف شكر مقدما وكل سنه وانتو طيبين
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg main.jpg‏ (17.8 كيلوبايت, المشاهدات 25)
قديم 24-07-2014, 03:44 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار هام قبل الشراء

هو الصورة مش واضحة معايا

بس ايااااااك ايااااااك تشتري عربية من غير ما تكشف عليها عند سمكري وميكانيكي مهم جدا جدا
لانك بتشتري عربية موديل قديم فاكيد فيها عيوب وحاجات بايظة ولانها اول عربية ليك فعشان متكرهش العربيات والحياة والعيشة واللي عايشنها

ارجوك اكشف علي اي عربية هتشتريها كويس بفضل ميكانيكي وسمكري ولو حبيت تزود عفشجي وكهربائي

ربنا معاك

قديم 24-07-2014, 03:48 AM
heshamyosry heshamyosry غير متواجد حالياً

heshamyosry is on a distinguished road

الف شكر ليك يا باشا ونصيحتك دى فى دماغى والله بس انا كنت بسال علشان الميكانيكى مش بيتحرك من مكانه وصعب انى اخد كل عربيه اوديهالو فقولت اشوفها بنفسى الاول لو تستاهل اوديها .. وعموما هيه الصوره فيها ذى تقشير كده او فرق بين طبقطين بويه وشفتها فى كذا عربيه
قديم 24-07-2014, 04:19 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

ممكن مكان اللحام وده في كل العربيات
عموما شوف حد صاحبك او قريبك بيفهم في العربيات يبص معاك النظرة الاوليه

قديم 28-12-2014, 02:10 PM
OSAMA21 OSAMA21 غير متواجد حالياً

OSAMA21 will become famous soon enough

اولا انا صاحب السيارة اللى فى الصورة .... ههههههههههه .... ثانيا انا مش عايز ابيع لانى صرفت جامد ... ثالثا و دة الاهم انا ممكن اروح معاك بدون مقابل لانى بعشق السيارة 127 و لى معها خبرة طوووووووووووووويلة تليفونى 01270509124