العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أوبترا

أوبترا chevy gold logo

قديم 07-05-2012, 09:14 PM
الصورة الرمزية Elsebily
Elsebily Elsebily غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Communication engineer
هواياتي: Playstation 3

Elsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud of
رأى هي ليه الناس بتكره الاوبترا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا يعني حابب استفسر عن موضوع ملاحظه بقالي فتره في اماكن كتيره وبجد مش فاهم ايه سببه الموضوع اني دايما لما الاوبترا تتحط في مقارنه مع النيسان صني واللانسر والالنترا والجين تو والبيرسونا والنيو اكسنت الاقي دايما الناس تطلع الاوبترا وحشه وقبل الاخيره في الترتيب ده ان لم تكن الاخيره واللي يقول ابعد عنها والللي يقول مش كويسه ومش ببقي فاهم ايه اسبابهم واخرها النهارده لما كنت قاعد في الكليه بتكلم مع واحد صاحبي عادي وواحد ورانا عمال يتكلم مع واحد يقوله ياعم الاوبترا دي اي كلام وبصراحه عصبني انه كان عمال يهاجمها من غير اسباب واضحه مع اني مش شايف انها وحشه اطلاقا وتستحق اكتر من كده بكتيربس قولت جايز فيه حاجات انا مش عارفها او في عيوب فيها ولا حاجه فقلت أسال وياريت اللي يعرف سبب واضح ياريت يعرفنا بس ياريت متكنش الاسباب مش منطقيه زي الكوري بوري والياباني ان راح مش راجع تاني والكلام ده ياريت تكون الاسباب منطقيه وتكون عيوب واقعيه في العربيه

You are my City My only City
You make me happy when skies are grey
You'll never know just how much I love you So please don't take my City Away
قديم 07-05-2012, 09:30 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هي ليه الناس بتكره الاوبترا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

للمتــــــــــــبعة

قديم 07-05-2012, 09:32 PM
الصورة الرمزية Torn@doo
Torn@doo Torn@doo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: medical promotion

Torn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond repute

ههههههههههههههه حلة الكورى بورى دى
رووق بس الاول
انا شخصيا مش بحب الاوبترا لسبب انى شايفها لا تناسب سنى وانها عواجيزى شوية
والتابلوة مفتقر لاى ابداع او تجديد ف المقابل مثلا حاجة زى الجين 2 بما انك دخلتها ف الكلام
انا بحب العربية دى جدا وبتمنى انى امتلكها لانها مناسبة سنى كشاب
دى جهة نظرى
تحيااااااااتى

قديم 07-05-2012, 09:53 PM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute

كفايه انها من منصور
قديم 07-05-2012, 09:55 PM
الصورة الرمزية semmsem
semmsem semmsem غير متواجد حالياً

semmsem is a glorious beacon of lightsemmsem is a glorious beacon of lightsemmsem is a glorious beacon of lightsemmsem is a glorious beacon of lightsemmsem is a glorious beacon of lightsemmsem is a glorious beacon of light

انا معايا اوبترا 2006 وشايف انها ممتازه ومريحاني من الداخل وشكلها حلو جدا من الخارج ومش شايف فيا عيوب يعني ممكن تذكر

لا تأسفـنّ على غـدر الزمان لطالما....رقصـت على جثث الأسود كلاب

لاتحسبن برقصها تعلو على أسيادها.....تبقى الأسود أسود وتبقى الكلاب كلاب