العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 23-11-2012, 08:31 PM
الصورة الرمزية crime
crime crime غير متواجد حالياً
من انا؟: متخصص توظيف سيارات وومركز خدمه معتمد كيا
التخصص العملى: مروج سيارات للسفارات وشركات السياحه والهيئات الحكوميه
هواياتي: .جديد السيارات .الكتب سماع القران الكريم

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسوأ سياره في القياده

انا اسوا عربيه ركبتها ف حياتى قعدت بعديها سنتين عندى فوبيا من العربيات كانت 1300 موديل مش عارف كام وعشرين هى شكلها من بره حلو بس اركب بقى
اولا انت لما تخش تقعد على الكرسى اكنك قعدت على شلته
البنزين والدبرياج والفرامل مش جنب بعض زى محنا عارفين لاء ده كل دواسه مخاصمه التانيه الفتيش مكنش عليه جراب كانت الحديده على طول مفيش مرايات طبعا ولا فيه نور تشوف بيه بس علشان الامانه يعنى هوا كان فيه مرايه صالون مكسوره لما كنت احب اشوف اللى ورايا كنت بمسكها بايدى وابص بقى
فكرتونى بيوم عجب
قديم 23-11-2012, 08:32 PM
amr mohamed gad amr mohamed gad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس

amr mohamed gad has a spectacular aura aboutamr mohamed gad has a spectacular aura about

أنا مع الاعضاء المحترمين أن السيارة حالة وليست ماركة أو موديل
قديم 23-11-2012, 09:08 PM
tamerfathy82 tamerfathy82 غير متواجد حالياً

tamerfathy82 has a spectacular aura abouttamerfathy82 has a spectacular aura about

البولونيزززززززززز انا شفت معاها ايام سودااااا الله لا يرجعها
قديم 24-11-2012, 12:20 AM
الصورة الرمزية hyundai 2005
hyundai 2005 hyundai 2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق للسيارات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: عاشق للسيارات والتعديلات

hyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond repute

اي عربيه موديل 74 وانت نازل ممكن تعملك كوابيس وانت سايقها مش وانت نايم وبس

لمن لا يعرفني
http://www.masrmotors.com/vb/member.php?u=50931

لتجاره قطع الغيار الاستيراد والجديد ومقاوله سيارات الحوادث
(لانوس - نوبيرا - كيا سيراتو - تويوتا - لانسر - هيونداي - اوبترا - اوبل - متسوبيشي )

اقوي مقابلات الاسكندريه فى اجازه نصف العام 2013
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=105128
قديم 24-11-2012, 12:32 AM
yaso12 yaso12 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

yaso12 is a splendid one to beholdyaso12 is a splendid one to beholdyaso12 is a splendid one to beholdyaso12 is a splendid one to beholdyaso12 is a splendid one to beholdyaso12 is a splendid one to beholdyaso12 is a splendid one to beholdyaso12 is a splendid one to behold

لادا نيفا موديل 83 عبارة عن جرار زراعى اربعة راكب عربية تقيييييييلة فى كل حاجة وصوت كراكة دايرة وحاجة فل فل وبعدها ركبت 128 والله مرسيدس !!!!
مرة جربت اركن عربية صاحبى لادا 2107 موديل حاجة وتسعين وربنا نزلت اقوله انا عيل بسبب الدركسيون مشممكن باى حال من الاحوال تحود وانت واقف ابدا عايز قوة هرقل .
وشكرا