العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

قديم 01-06-2012, 10:34 PM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطة ( تسعير السيارات المستعمله)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yahiaashraf مشاهدة المشاركة

يا باشا تحت امر سعادتك

و فعلا الجيب ليبرتى عربيه تحفه

بالنسبه للرينو داستر

انا قدامى واحده كامله ب 104 الف موديل 2011

بالفعل انا راكب فولكس واجن سوران 2009

بس خلاص غيرت راى مش هغير دلوقتى

هخليها شويه كمان

جزاك الله كل خير على المتابعه و الاهتمام

و اى استفسار انا تحت امر سعادتك
تحياتى

والله خير ما عملت أنك ما بعتش وماغيرتش العربية لأن اللى بيبيع دلوقتى خسران وأنا كان عندى عربية ولسة بايعها من فترة قريبة وحاسس أنى مش عارف أروح ولأ أجى من غيرها وبصراحة مش عارف أجيب حاجة مستعملة كويسة فى ظل الأسعار النار لدرجة أنى حاسس أنى كنت مغفل لما بعت عربيتى وهى ماكنتش مزعلنى فى حاجة , عماتاً كنت عاوز أعرف أيه هى حالة الداستر اللى قدامك خصوصاً أنى كنت عاوز حاجة كده زى كسر زيرو وهل هىالدفع الرباعى ولأ جر أمامى وصاحبها ضايف لها فرش جلد أو أى حاجة تانى,,, كنت كمان عاوز أعرف أنهوا موديل اللى عجبك من الليبرتى
وياترى تعمل كام لو حالتها كويسة وهل صيانتها بتبقى سهلة ولأ مكلفة ؟!!!!

شـــــــــــقة مفــــــــــروشة للبيــــــــــع بــجــنـــــــــــــــوب
ســــــــــــــــــــــين اء

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
"خيركم للناس أنفعكم للناس"
صدق رسول الله

قديم 01-06-2012, 10:43 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو هيما مشاهدة المشاركة

والله خير ما عملت أنك ما بعتش وماغيرتش العربية لأن اللى بيبيع دلوقتى خسران وأنا كان عندى عربية ولسة بايعها من فترة قريبة وحاسس أنى مش عارف أروح ولأ أجى من غيرها وبصراحة مش عارف أجيب حاجة مستعملة كويسة فى ظل الأسعار النار لدرجة أنى حاسس أنى كنت مغفل لما بعت عربيتى وهى ماكنتش مزعلنى فى حاجة , عماتاً كنت عاوز أعرف أيه هى حالة الداستر اللى قدامك خصوصاً أنى كنت عاوز حاجة كده زى كسر زيرو وهل هىالدفع الرباعى ولأ جر أمامى وصاحبها ضايف لها فرش جلد أو أى حاجة تانى,,, كنت كمان عاوز أعرف أنهوا موديل اللى عجبك من الليبرتى
وياترى تعمل كام لو حالتها كويسة وهل صيانتها بتبقى سهلة ولأ مكلفة ؟!!!!

الليبرتى عموما حلوه

و ارخص حاجه منها و برده حاله كويسه هتعمل 125 الف جنيه مصرى

بالنسبه لصيانتها معرفش حاجه عنها الصراحه

بالنسبه للرينو دستر

تفضل :-

http://www.contactcars.com/UsedCars_...p?CarID=838369

http://www.contactcars.com/UsedCars_...p?CarID=835991

قديم 02-06-2012, 08:07 PM
الصورة الرمزية ابو هيما

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute

الليبرتى عموما حلوه

و ارخص حاجه منها و برده حاله كويسه هتعمل 125 الف جنيه مصرى

بالنسبه لصيانتها معرفش حاجه عنها الصراحه

بالنسبه للرينو دستر

تفضل :-

http://www.contactcars.com/UsedCars_...p?CarID=838369

http://www.contactcars.com/UsedCars_...p?CarID=835991

شاكر جداً على الأهتمام وأسف على التأخير فى الرد , بالنسبة للداستر تم الأتصال بالفعل بالمالك وهما جر أمامى مش دفع رباعى فبكدة مفيش توفيق لأنى ببحث عن الدفع الرباعى , وكمان مش عارف ليه مش عارف ألأقى خالص مازدا 3 مانيوال تكون حالتها كويسة 2008أو 2009 وياسلأم لو تبقى 2010 .. سوق المستعمل غالى أوى والناس ضربة فى العالى وبحسبة بسيطة بتحس أن الفرق بين المستعمل والجديد مش كتير خصوصاً لو بعد موديل 2009 فى كافة العربيات , مش عارف أطلع أزاى من الحيرة دى !!!!!!!!!!!!!!!!

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

صدق رسول الله

قديم 02-06-2012, 08:24 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو هيما مشاهدة المشاركة

شاكر جداً على الأهتمام وأسف على التأخير فى الرد , بالنسبة للداستر تم الأتصال بالفعل بالمالك وهما جر أمامى مش دفع رباعى فبكدة مفيش توفيق لأنى ببحث عن الدفع الرباعى , وكمان مش عارف ليه مش عارف ألأقى خالص مازدا 3 مانيوال تكون حالتها كويسة 2008أو 2009 وياسلأم لو تبقى 2010 .. سوق المستعمل غالى أوى والناس ضربة فى العالى وبحسبة بسيطة بتحس أن الفرق بين المستعمل والجديد مش كتير خصوصاً لو بعد موديل 2009 فى كافة العربيات , مش عارف أطلع أزاى من الحيرة دى !!!!!!!!!!!!!!!!

طب شوف كده الاعلان ده
http://www.contactcars.com/UsedCars_...p?CarID=841051

: 12C186~161:
قديم 02-06-2012, 08:51 PM
الصورة الرمزية ابو هيما

طب شوف كده الاعلان ده
http://www.contactcars.com/UsedCars_...p?CarID=841051

: 12C186~161:
تصدق بالله أنى كل يوم والتانى بتابع الموقع ده وبشوف أسعار الأنترا والداستر والمازدا ومش عارف أزاى ماخدتش بالى من الأعلأن ده !!!!!
أنا أتصلت بالمالك بالفعل وهويعتبر أول مالك زى ما بيقول و والعربية رشة نظافة من الخارج أساسيات سليمة والماتور وكله على حسب كلأمه 100 % وبيعررق بس هو بيقول أن كان فى مشكلة فى الباور ظهرت عنده من شهر ووداها التوكيل عشان يصلحها وبعدين رجع الصوت بتاع الباور عالى تانى وهو بيقول لسة فى التوكيل بتتصلح , يا ترى أيه رأى حضرتك فى الكلأم ده ولو فى حالة أن العربية بقت تمام تعمل كام , أه نسيت أقولك أن الرخصة لحد أخر السنة

صدق رسول الله

الكلمات الدليلية
تسعير