العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 29-03-2012, 03:30 PM
firstknight_eg firstknight_eg غير متواجد حالياً

firstknight_eg is a glorious beacon of lightfirstknight_eg is a glorious beacon of lightfirstknight_eg is a glorious beacon of lightfirstknight_eg is a glorious beacon of lightfirstknight_eg is a glorious beacon of light
افتراضي رد: وبس يا سيدي ادوني تصريح تلاتة اشهر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aimooo مشاهدة المشاركة

الله يحرق المرور علي الداخلية علي الرخص علي مرور فيصل بالأخص انا معرفش الموظفين والروتين هيفضلو متسلطين علينا لحد امتي انا لسه برده مرخص العربية من اسبوعين صرفتلي فيهم 1800ج ولا كانو علي البال ولا الخاطر بيعاقبو الواحد انه اشتري عربية
والله نفس التفكير، حسيت انهم بيقولوا انت هتاخد الرخص بالساهل، مش تعرف قيمتها الاول، خارج من المرور عاوز اعملها سلسلة حديد واعلقها في رقبتي
قديم 29-03-2012, 04:12 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

دول كده عاوزين يعوضوا الخساير بتاعت عربيات الشرطة من الشعب ولا اه ؟؟
قديم 29-03-2012, 04:16 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

اولا الف مبروك وعقبال النمر الدايمة - ومعلش هي بلدنا كده حنعمل فيها ايه طول ما في موظف قاعد علي شباك والتعاما ما بينك وما بينه مباشر حتفضل الرشوة والدوشه وقلة الادب ربنا يصلح الحال

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 29-03-2012, 04:28 PM
الصورة الرمزية علاء الدين مطاوع
علاء الدين مطاوع علاء الدين مطاوع غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير شركة قطع غيار نقل ثقيل

علاء الدين مطاوع is just really niceعلاء الدين مطاوع is just really niceعلاء الدين مطاوع is just really niceعلاء الدين مطاوع is just really niceعلاء الدين مطاوع is just really nice

عموما الف مبروك وحمد الله على السلامة معلش طول ما فى الاشكال الزبالة الى شوفتها فى المرور مصر مش ممكن تنظف نرجو من الله العلى القدير ان يولى علينا من يصلح
وعقبال الرخصة الدئمة
قديم 29-03-2012, 04:38 PM
firstknight_eg firstknight_eg غير متواجد حالياً

firstknight_eg is a glorious beacon of lightfirstknight_eg is a glorious beacon of lightfirstknight_eg is a glorious beacon of lightfirstknight_eg is a glorious beacon of lightfirstknight_eg is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

دول كده عاوزين يعوضوا الخساير بتاعت عربيات الشرطة من الشعب ولا اه ؟؟

هههه واضح انهم ناويين علي كده، وتاني حاجة شكلهم بيعلمونا الادب.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة akerima مشاهدة المشاركة

اولا الف مبروك وعقبال النمر الدايمة - ومعلش هي بلدنا كده حنعمل فيها ايه طول ما في موظف قاعد علي شباك والتعاما ما بينك وما بينه مباشر حتفضل الرشوة والدوشه وقلة الادب ربنا يصلح الحال
بلدنا ولازم نستحملها، ولازم نغيرها ان شاء الله، انا كنت رايح ومش ناوي ادفع ولا مليم، بس قولت يا واد اشتري نفسك وخلص، انت لو ما دفعتش هتقضي يومين تلاتة مصالحك واقفة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة علاء الدين مطاوع مشاهدة المشاركة

عموما الف مبروك وحمد الله على السلامة معلش طول ما فى الاشكال الزبالة الى شوفتها فى المرور مصر مش ممكن تنظف نرجو من الله العلى القدير ان يولى علينا من يصلح
وعقبال الرخصة الدئمة
يا ريس هو المرور بس، لازم يبقي في مكافحة حقيقية للفساد في كل المصالح الحكومية، بس برضه انا شايف ان واحد بياخد 300 جنيه هياكل ازاي ويعيش ازاي، مرة كنت راجع من الشرقية وخت معايا امين شرطة من علي الطريق، واتكلمنا علي الدنيا والمرتبات، حلفلي ان مرتبه كله ميعديش ال 600 جنيه ومطلوب منه ايجار شقة واكل عيال ومصاريف مدارس ودوا ولبس، تفتكر يعمل ايه