العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق

سفارى وطرق اماكن تستحق الزيارة - سفارى - رحلات - طرق جديده او مختصره - طرق احذر منها

قديم 27-04-2010, 02:40 AM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سر بناء الاهرام

شرفت الموضوع يا زعيم
رايك علي عيني و علي راسي و مقدرش اقول عليه حاجة

شخصيا انا لا صدقت و لا كدبت الكلام ده. المشكله ان بقي فيه مواضيع كتير من هذا القبيل و معظمهم متبع اسلوب السم في العسل. و بصراحة الموضوع الي حد ما سبب لي صدمة و دهشة و لهذا كان غرضي من نقل الموضوع مناقشته و الوصول الي نتيجة محدده بخصوصه لان برضة الموضوع فيه قابلية للتصديق.

شكرا لمداخلتك و صبرك في قرائة الموضوع بالكامل

و في انتظار اراء ناس اخرين

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven
قديم 27-04-2010, 03:19 AM
الصورة الرمزية Romeeoo
Romeeoo Romeeoo غير متواجد حالياً
من انا؟: اهلاوى متعصب
التخصص العملى: محاسب تكاليف
هواياتي: البرمجة

Romeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة horas3000 مشاهدة المشاركة

شرفت الموضوع يا زعيم
رايك علي عيني و علي راسي و مقدرش اقول عليه حاجة

شخصيا انا لا صدقت و لا كدبت الكلام ده. المشكله ان بقي فيه مواضيع كتير من هذا القبيل و معظمهم متبع اسلوب السم في العسل. و بصراحة الموضوع الي حد ما سبب لي صدمة و دهشة و لهذا كان غرضي من نقل الموضوع مناقشته و الوصول الي نتيجة محدده بخصوصه لان برضة الموضوع فيه قابلية للتصديق.

شكرا لمداخلتك و صبرك في قرائة الموضوع بالكامل

و في انتظار اراء ناس اخرين
الف شكر على حسن تفهمك بس النت مليان مواضيع فشنك كتير مثلا

- ان الأمريكيين ماوصلوش القمر
- ان مافيش قنبلة ذرية
- ان البنى ادم اصله قرد
- ان انا مش انا وعايش فى الهنا

المشكلة ف تضييع الوقت
قديم 27-04-2010, 05:42 AM
wawa_07 wawa_07 غير متواجد حالياً

wawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud of

ايه ياخونا ايه البرجله دى متثبتوا على حاجة احنا فرعنا ولا احنا من قوم عود ولا احنا عرب ولا احنا قرود
كله كلام يبرجل وكل طرف بيقول كلام لو الواحد هوده هيصدقه بسوا بقى انا مش عاوز اعرف اكتر من ابويه وجدى وخلاص وانى اشهد ان لا اله الا الله وسيدنا محمد رسول الله عليه افضل السلام وكفايه كده
قديم 28-04-2010, 09:28 AM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute
رد: سر بناء الاهرام

انا هقول راى وامرى الى الله
انا طول عمرى ولحد ما قرات الموضوع ده كنت بشك ان الفراعنه هم اللى بنوا الاهرامات
وطبعا كان فيه اسباب كتيره تخلينى اشك ان الفراعنه هم بناه الاهرامات طبعا السبب الاول والاهم هو القران الكريم
الان الله عز وجل هو اللزى حفظ جثته فرعون من التحلل لكى تكون ايه وعبره لمن بعده وهزا يدل على ان الفراعنه لم يكتشفوا التحنيط من اساسه واشكر الاستاز حورس على هزا الموضوع المهم
والى السيد روميوو اقول له ان خير دليل هو دليل القران الكريم واحضار ايات من القران الكريم كدليل هزا ليس باقحام للقران الكريم يا سيد روميوو ولمازا تسر على ابعاد القران الكريم من الموضوع وبالاخص ازا كان قصه فرعون وقصه قوم عاد مزكوره فى القران الكريم اعتقد يا سيد روميوو انك لاتدرى شيئا عن القران الكريم اللزى به قصه الكون من بدايه الخلق الى نهايه الخلق
اعتقد انك نسيت قول الله عز وجل بسم الله الرحمن الرحيم .وما فرطنا فى الكتاب من شئ . صدق الله العظيم معنى الايه يا سيد روميوو ان ربنا زكر كل شئ واى شئ واسرار كل شئ حتى الزره مزكوره فى القران الكريم
انا اضم صوتى الى السيد حورس واقول له بارك الله فيك لنوضيح هزا الموضوع
اقول شئا اخيرا للسيد رووميوو انت اكيد نسيت ان اليهود اوهموا العالم كله بان لهم وطن اسمه اسرائيل فى فلسطين وغيروا اسم فلسطين الى اسرائيل انظر على كل خرائط العالم لا توجد دوله باسم فلسطين على الخريطه فقط اسرائيل لقد نجحوا اليهود فى تغير اى شئ يحلوا لهم لقد نجحوا فى تغير تاريخ شعب باكمله بل غيروا فى تاريخ امه باكملها وهى امه الاسلام وتاتى انت يا سيد روميوو وتستكثر تغير تاريخ مصر على اليهود يالا العجب الا لعنه الله على كل ظالم ظلم الاسلام والمسلميين
شكرا لك استاز حورس مره اخرى على هزا الموضوع المفيد
قديم 28-04-2010, 10:16 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

موضو شيق جدا