العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > عروض وتخفيضات

عروض وتخفيضات عروض التوكيلات ومراكز خدمة السيارات - تخفيضات على الاسعار - عروض وتخفيضات خاصة باعضاء مصر موتورز يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 06-08-2011, 05:45 AM
الصورة الرمزية خالد مرسى
خالد مرسى خالد مرسى غير متواجد حالياً

خالد مرسى will become famous soon enoughخالد مرسى will become famous soon enough
افتراضي رد: عرض التقسيط والاستثمار (فقط وحصرى لمصر موتورز )

لو جبت فيرنا اخر موديل تاجروها بكام وياترى حالة العربية بتبقى شكلها اية بعد ما بستلمها واية الضمانات لعربيتى
قديم 08-08-2011, 03:14 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد مرسى مشاهدة المشاركة

لو جبت فيرنا اخر موديل تاجروها بكام وياترى حالة العربية بتبقى شكلها اية بعد ما بستلمها واية الضمانات لعربيتى
ان شاء الله تستلمها بحالتها مع فرق انك سلمتها زيروا يعنى اكيد هتستلم عربية كويسة وكمان راس مالك هيزيد
للاستفسار السريع
09009488
قديم 08-08-2011, 04:01 PM
كيا سيفيا كيا سيفيا غير متواجد حالياً

كيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond repute

ممكن اى اخ فاضل يفهمنى معنى ايه تقسيط بنظام الوديعه : يعنى مثلا انا عامل وديعه بمبلغ 400000جم ( اربعمائة الف جنيه) . لو عايز ااقسط عربيه اعمل ايه ؟ .وممكن كمان ادفع مقدم؟
قديم 10-08-2011, 04:16 AM
الصورة الرمزية ahlawy82
ahlawy82 ahlawy82 غير متواجد حالياً

ahlawy82 is on a distinguished road

السلام عليكم يا اخ سيف
بداية للاسف لظروف العمل مش عارف انزلك القاهرة خالص عشان اقعد معاك
فقلت ابعتلك برسالتي واسالك ع اللي عاوزه لغاية ما ربنا يكرم باذن الله وننزل نخلص الاجراءات
=====
شوف يا سيدي
انا موظف ف شركة قطاع خاص ومفردات مرتبي 1700 هي اكبر ... لكن الشركة مش هترضي تطلعها باكتر من كدة .. لاسباب غير معلومة .. وكمان مش بتحول مرتبات لبنوك ... بالمرة بقي
ما علينا
المهم .. انا كنت عاوز فيرنا او لانوس 2011 بس الشكل القديم للفيرنا .. وكنت عاوز أأجرها ليكم ولكن بعد فترة 4 شهور تقريبا من الشراء...
انا معايا مقدم 25000 الف وقابلة للزيادة ...

كنت عاوز اسال بقي ..
* هل الفترة دي انا اللي هادفع فيها القسط ولا هتتحسب من عقد الايجار اللي هيتفعل بعد ال 4 شهور .... ؟؟
* هل التأمين اجباري ولا ايه وعلي مين ؟؟
* وكمان بيبقي فيه حظر علي العربية ولا لأ ؟؟؟؟
* وكمان مدد العقد للايجار بتبقي محددة ولا بالاتفاق ؟؟؟
========
ارجو الاهتمام بالرد وباذن الله الكلام جاد جدا ...
قديم 19-08-2011, 11:03 AM
revoo revoo غير متواجد حالياً

revoo will become famous soon enough

جزاكم الله خيرا