العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 25-11-2010, 01:38 AM
mohamedmostafa mohamedmostafa غير متواجد حالياً

mohamedmostafa will become famous soon enoughmohamedmostafa will become famous soon enough
عاجل ياريت الرد سريعاااا وياريت تساعدونى بجد

يجماعه انا بفكر اشترى عربيه وعجبنى اوى اوى اللوجان علشان سعرها كويس اوى
بس انا هسالكم سوال وياريت بعد اذنكم تردوا عليا بامانه علشان ديه اول عربيه اجيبها فى حيااااااتى

لو انا بنفس سعر اللوجان ممكن اجيب ايه تانى غيرها ولا هيه افضل حاجه
تانى حاجه سمعه ان بروتون ساجا كويسه وبرضه هيونداى i10 وبرضه فيات بونتو وبرضه جيتز

فانهى احسن عربيه
حاجه مهمه لو استقريتوا على اللوجان فانهى احسن اللوجان العاديه ولا الهاتشباك عمتا انا بحب الهاتش باك بس انهى افضل
لوجان هاتش باك ولا فيات بونتو ولا ساجا ولا هيونداى i10 ولا جيتز شكررررررررا

ووسعر اعاده بيع الهاتش باك بتنزل جامد ولا نفسها زى اى عربيه

واخر حاجه انا ناوى اجيبها بالقسط فياريت كل واحد يقولى احسن مكان اجيبه منو منين بالقسط وايه نظامه

شكررررررررررا لكل اللى هيرد
ومعلش هتعبكم معايا الموضوع بالظبط زى انك هتخلف لاول مره هههههههه
قديم 25-11-2010, 02:17 AM
الصورة الرمزية ahmdmagdy
ahmdmagdy ahmdmagdy غير متواجد حالياً
من انا؟: لا يجب أن تقول كل ما تعرف ..ولكن يجب ان تعرف كل ما تقول
هواياتي: Cars , Music , Internet

ahmdmagdy is just really niceahmdmagdy is just really niceahmdmagdy is just really niceahmdmagdy is just really niceahmdmagdy is just really nice
افتراضي رد: ياريت الرد سريعاااا وياريت تساعدونى بجد

انا لو مكانك نصيحتي ليك لو اول عربيه ليك بقي بلاش اللوجان هي كويسه و كل حاجه بس قطع غيارها غاليه لو هتجيب تجيب حاجه من الثلاثه دول حسب الترتيب فيرنا او اسبرنزا او لانوس و بالنسبه لموضوع التقسيط في وجهه نظري ان بنك ناصر افضل و لوعاوز تفاصيل ادخل علي قسم عالم تقسيط السيارات هتلاقي معلومات اكتر

قديم 25-11-2010, 02:33 AM
الصورة الرمزية bostato
bostato bostato غير متواجد حالياً

bostato is a name known to allbostato is a name known to allbostato is a name known to allbostato is a name known to allbostato is a name known to allbostato is a name known to all

انا شايف ان قطع الغيار مناسبه جداً بالنسبه لماركتها.
دي ارخص من قطع الغيار في غبور. زي الماتريكس مثلا.
مع الأخذ في الأعتبار انها افضل من اللانوس والفيرنا امكانيات افضل واوسع وعاليه عن الأرض وتابلوه انيق وخامات افضل .
قديم 25-11-2010, 06:40 PM
mohamedmostafa mohamedmostafa غير متواجد حالياً

mohamedmostafa will become famous soon enoughmohamedmostafa will become famous soon enough

طيب اجيب ايه برضه لوجان عاديه ولا هاتشباااااااك ولا فيات بونتو
قديم 25-11-2010, 07:13 PM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

شوف يأستاذ/محمد اللوجان عربيه عمليه جدا وقطع غيارها معقوله وابتدأت تنتشر وعاليه عن الارض وعفشتها تستحمل الطرق فى مصر ،الفيرنا عربيه قطع غيارها أرخص ومنتشره وصيانتها سهله لكنها أقل تحملاً وواطيه على الارض ،البونتو وال i10 قطع غيار وصيانه اغلى لكن تقفيل أنضف من اللى قبلها سؤال مهم ليك انت دى أول عربيه تجيبها بس انت بتسوق من امتى يعنى لومحتاج عربيه ناعمه وسلسه فى القياده وسعر قطع الغيار والصيانه مش مهم بالنسبه ليك خليك فى البونتو أوالجيتز أو i10 لكن لوسواق وماتفرقش معاك ادخل على اللوجان.

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"