العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 05-09-2012, 04:55 PM
nasserdief nasserdief غير متواجد حالياً

nasserdief is on a distinguished road
افتراضي رد: عودة الى اقوى عروض التقسيط المباشر(حضريا الى اعضاء مصر موتورز)

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أستاذ سيف,
أولاً : يسعدني ويشرفني ان تكون هذه اول مشاركة لي بالمنتدي.
ثانياً : ارجوا من سيادتكم التوضيح لو اني اريد شراء سيارة هيونداي النترا او نيسان صني وبوجود مبلغ 50 الف مقدم واعمل مدرس ومرتبي 1000 جنيه . ماهو القسط المناسب وعلي كم شهر وماهي الاوراق المطلوبة ؟ للعلم انا من طنطا ارجوا من حضرتك الرد ولو امكن رقم الموبايل للتواصل وشكرا لسيادتكم.
ملحوظة : الموضوع جدي
قديم 10-09-2012, 02:22 AM
keemoo keemoo غير متواجد حالياً

keemoo is on a distinguished road

لو سمحت يا استاذ ســـــيف...انا عايز كيا سول اوتوماتيك فتحة سقف انا سالت عليها ب127000الف
معايا 35000 الف مقدم.عندى سجل تجارى وبطاقة ضريبية .ممكن بالمقدم دة اجيبها ولا صعب ؟؟؟
ياريت تفدنى>>>
قديم 10-09-2012, 03:32 AM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute

لوجان فول اوبشن او ستيب واي
بمقدم 50 الف ممكن اعرف سعر الفايده حيوصل كام؟!
وللاسف معنديش زيرو علي تليفون البيت

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي

قديم 11-09-2012, 08:59 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nasserdief مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أستاذ سيف,
أولاً : يسعدني ويشرفني ان تكون هذه اول مشاركة لي بالمنتدي.
ثانياً : ارجوا من سيادتكم التوضيح لو اني اريد شراء سيارة هيونداي النترا او نيسان صني وبوجود مبلغ 50 الف مقدم واعمل مدرس ومرتبي 1000 جنيه . ماهو القسط المناسب وعلي كم شهر وماهي الاوراق المطلوبة ؟ للعلم انا من طنطا ارجوا من حضرتك الرد ولو امكن رقم الموبايل للتواصل وشكرا لسيادتكم.
ملحوظة : الموضوع جدي
ممكن نقسط بس هيكون عن طريق البنك
لان التقسيط المباشر لمقيم القاهرة
رقمى فى رسالة خاصة لحضرتك
للاستفسار السريع
09009488
قديم 11-09-2012, 09:01 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة keemoo مشاهدة المشاركة

لو سمحت يا استاذ ســـــيف...انا عايز كيا سول اوتوماتيك فتحة سقف انا سالت عليها ب127000الف
معايا 35000 الف مقدم.عندى سجل تجارى وبطاقة ضريبية .ممكن بالمقدم دة اجيبها ولا صعب ؟؟؟
ياريت تفدنى>>>
ممكن لو مقيم فى القاهرة
للاستفسار السريع
09009488