العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 13-01-2013, 09:54 PM
الصورة الرمزية mohamed elshahat
mohamed elshahat mohamed elshahat غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed
التخصص العملى: Faculty Of English Commerce
هواياتي: Cars

mohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير كامل و بالصور عن شيفورليه لانوس 2012 من المصريه للسيارات فقط و حصرى على مصر موتورز و بس

الف مبروووك وربنا يكفيك شرها ان شاء الله

احبك....( Toyota)
يا من سرق قلبي مني ..... يا من غير لي حياتي
يا من احببته من كل قلبي ..... يا من قادني الى الخيال

قديم 02-02-2013, 06:03 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير كامل و بالصور عن شيفورليه لانوس 2012 من المصريه للسيارات فقط و حصرى على مصر موتورز و بس

قديم 23-05-2013, 11:03 AM
Ahmedoo Ahmedoo غير متواجد حالياً

Ahmedoo is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yahiaashraf مشاهدة المشاركة

تقرير جميل جدااا انا كنت خلاص هشتريها .. كدا هغير رأيى من أرآء الاعضاء

انا عايز عربيه بالقسط مش اكتر من 75 واللانوس دلوأتى عامله 77

كنت محتار بينها و بين الرينو لوجان و فكرت فى الالتو كمان (61000) وال ِA113

وممكن اشترى عربيه مستعمله كاش ب 35000 مثلا

انا اول مره اسوق عربيه ف محتاج حاجه متغلبنيش فى الصيانه

حضرتك تنصحنى بإيه ؟

ومتشكر جدااا يا أ/يحى
قديم 07-07-2013, 02:40 AM
Awny Ghost Awny Ghost غير متواجد حالياً
من انا؟: عونى محمد
التخصص العملى: محاسب

Awny Ghost is on a distinguished road

معايا لانوس 2010 مشكلة انها واطية تتحل بجنط 14 مش بيأثر على الاداء خالص واللوحه اللى فى الدريكسيون موجوده فى العربية دا عيب تقفيل عربية عادىه مفيهاش اى اوبشن من الاخر عربية شباب مش بتاعت عيلة وضمان منصور حاجة زبالة مفيش اى تغير بيحصل فى العربية فى حاجة كمان صاج العربية ورق خصوصا الرافارف الامامية