العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام

منتدى الصيانة العام أى مشكلة فنية تواجهك ضعها هنا

قديم 15-05-2010, 11:51 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: ازاي تكشف الردار موضوع مهم لكل المصرين

لا حبيبك ممكن يستحمل لحد اول قلم بس الكلام مش بياثر فيا هو كله ضرب ضرب مفيش شتيمه ولا ايه
قديم 16-05-2010, 03:14 AM
الصورة الرمزية yasser4
yasser4 yasser4 غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى ( حسن النية )
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات / كرة القدم / السياحة

yasser4 is a splendid one to beholdyasser4 is a splendid one to beholdyasser4 is a splendid one to beholdyasser4 is a splendid one to beholdyasser4 is a splendid one to beholdyasser4 is a splendid one to beholdyasser4 is a splendid one to beholdyasser4 is a splendid one to behold

مستـر / corsair حلو أوى أوى أوى الدويتو اللى بينك وبين أ / خالدخليفة ، وربنا ما يقطع لكم عاده .
أما بخصوص الردار فاطريق الإسكنــدريه أصبح
(طريق دولى ) منذ عامان أو أكثر .
يعنى لا يوجد به ردار و السرعات متدرجه حسب الحارات الأسرع فى اليسار والعكس والله أعــلم . ودوس عالدنيــا و إمشى عاليهــا .

تقبــل تحيـاتـــــــــــــــــــ ــــــــــى
قديم 17-05-2010, 04:59 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser4 مشاهدة المشاركة

مستـر / corsair حلو أوى أوى أوى الدويتو اللى بينك وبين أ / خالدخليفة ، وربنا ما يقطع لكم عاده .
أما بخصوص الردار فاطريق الإسكنــدريه أصبح
(طريق دولى ) منذ عامان أو أكثر .
يعنى لا يوجد به ردار و السرعات متدرجه حسب الحارات الأسرع فى اليسار والعكس والله أعــلم . ودوس عالدنيــا و إمشى عاليهــا .

والله ياحبيبى انا يسعدنى انك تنضم لينا ونبقى مثلث الرعب هنا فى المنتدى هههههههه
واذا كان كروسير مزقوق من امن الدولة فانت شكلك مزقوق علينا من المرور
انا شبه كل يوم رايح جاى على طريق مصر اسكندرية الصحراوى ومفيش الكلام اللى انت بتقوله
جبته منييييييييين
وطريق مصر اسكندرية الصحراوى بالذااااااااااااااااات اللى عليه من 3 الى 7 رادار يبقى معليهوش رادارات ازاى
شكلك جاسووووووووس
شوف اما اقول لك انا دافع الشهر اللى فات ده 600 جنيه مخالفات سرعة والميزانيه خرمت بسببهم ومنهم 2 واحدة 101
والتانيه 90 ودول حارقيننى اوى لان ال90 دى بالذات غايظانى لان السرعة فى التحويلة لاتزيد عن 60
تصدق انا لو اتمسكت رادار تانى هاجى امسك فى زمارة رقيتك واعزف على هذوها الزمارة لحن الوفاء هههههههه
قديم 17-05-2010, 06:58 AM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute

طريق دولى!!!!!! ههههههههههههههه و كمان مفيهوش رادارات,,, ************************* ************************* ******

التعديل الأخير تم بواسطة hazem_khidr ; 25-07-2010 الساعة 10:54 PM
قديم 17-05-2010, 07:01 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser4 مشاهدة المشاركة

أما بخصوص الردار فاطريق الإسكنــدريه أصبح (طريق دولى ) منذ عامان أو أكثر .

ربنا يخليك يا استاذي العزيز ياسر باشا وبعدين انتا معزتك عندي من معزة الاستاذ خالد واحنا كلنا هنا اكتر من الاخوات وانا بحب اوي لوده علشان هوه عامل معايا زي نائر ونئير اجيله يمين يجيلي شمال وربنا يديم المحبة ما بين الاعضاء كلهم وبعدين بخصوص طريق اسكندرية ان مفيش فيه ردار ديه مستبعده ليه لان الحكومه هتاكل عيش منين مهما لازم يقعدو يدونا في مخالفات عمال علي بطال زي ما حصل كدا مع خالد باشا لما خلوه دفع 600 جنيه ودفعوني انا 1000 جنيه سير عكس اتجاه وانا عمري ما مشيت عكسي وفي الاخر طلعت المخالفه مش بتاعتي وكان حوار كدا كبير بس في الاخر خدتهم منهم بعد طلوع الروح الدور والباقي علي لوده اللي الحكومه بتاعكل من وراه سجق وبسطرمه من الغرامات اللي بيدفعها