العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 19-06-2011, 02:17 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتار اختار مين فيهم

انا بقترح عليك الانوس كعربية شكلا اشيك من الشاهين واريح فى القيادة وقطع الغيار متوفرة ورخيصة وسهلة الصيانة
قديم 19-06-2011, 02:22 PM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

انا بقترح عليك الانوس كعربية شكلا اشيك من الشاهين واريح فى القيادة وقطع الغيار متوفرة ورخيصة وسهلة الصيانة
: THUMBS~220::T HUMBS~220::TH UMBS~220:

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431
قديم 19-06-2011, 02:35 PM
الصورة الرمزية medo390
medo390 medo390 غير متواجد حالياً

medo390 will become famous soon enoughmedo390 will become famous soon enough

فعلا افضلهم الانوس كقطع غيار واستهلاك بنزين وسوق ماسكه سعر يعنى مش هتخسر فيها الى بعدها اكسنت عربيه ايضا ممتازه وقطع غيارها رخيصه ومرغوبه والعربيات التانيه الى انت مش ذاكر اسمها عربيات ممتازه بردو سوزوكى سويفت ولانسر بطه سوزوكى قطع غيارها رخيصه جدا وموفره فى استهلاك البنزين جدا وليها سوق جامد جدا ولنسر بطه عربيه ممتازه بس واطيه شويه قطع غيار وسط بس معمره وموفره فى البنزين ولو زودت شويه ممكن تركب لانسر كريستاله عربيه بجد محترمه انا راكب واحده بجد اعتماديه وقطع غيار تعيش وافضل سياره فى الى انا ذكرتهم كلهم

I LOVE BMW
قديم 19-06-2011, 03:09 PM
الصورة الرمزية Hazemomar
Hazemomar Hazemomar غير متواجد حالياً

Hazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant future

انا من رأي تجيب اكسيل و تخبط بيها و هي عربيه سهله في كل حاجه في الصيانه و قطع الغيار و البيع و تبقى تقلبها بعد كام سنه و تجيب حاجه احلى ... بس لو انت واثق في سواقتك .. طبعا اتوكل على الله و هات لانوس .. احسن حاجه للسعر ده - في الحاجات المريحه يعني -
تقبل سلامي

[SIGPIC][/SIGPIC]
للبيع شقة اداري ارضي بزهراء مدينة نصر :
http://forum.masrmotors.com/showthre...347#post621347

الموضوع المتكامل عن السيارة الحلم " رمسيس " :
http://forum.masrmotors.com/showthre...865#post466865
قديم 19-06-2011, 05:06 PM
mustang lover mustang lover غير متواجد حالياً

mustang lover is on a distinguished road

تمام يارجاله.....انا بس كنت متمسك بالشاهين لانها ارخص قطع غيار في كل العربيات اللي اتقالت دي (مش كده ولا ايه...!!!) وكمان هيا اعلاهم عن الارض...

فهل هذان العاملان (وياريت تصححوهم لو كانوا غلط) كفايه عشان اشتري الساهين ولا ليها عيوب تغطي علي المميزات دي...!!!