العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

موضوع مغلق

قديم 19-01-2010, 03:02 AM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: آخر أسعار سوق المستعمل

آخر السيارات المباعة هذا الاسبوع

سويفت
مو94
دواخل فابريقة
لون احمر
حالة جيدة
السعر 24500

فيات 128
مو83
لون بترولى
فابريقة بعض الدواخل
حالة جيدة
السعر 12000

مازدا 323
مو80
دواخل فابريقة
لون بيج
حالة جيدة
السعر 18000

إلنترا
مو2008
كاملة اوتوماتيك
فابريقة بالكامل
لون أبيض
حالة ممتازة
عداد 34000 ك
السعر 84000

نيسان صنى
مو2003
فابريقة بالكامل
كاملة اوتوماتيك
عداد 98000 ك
حالة جيدة جدا
لون نبيتى
السعر 62000

تويوتا كورولا
مو2003
حالة جيدة جدا
فابريقة بالكامل
كاملة مانيوال
لون أسود
السعر 73000

بى أم 318
مو2001
عداد 123000
لون فضى
جميع الكماليات
راشة جنبين
حالة جيدة جدا
السعر 105000

مازدا 3
مو2007
عداد 112000
لون زهرى
فابريقة بالكامل
حالة جيدة جدا
كاملة مانيوال
السعر 81000

قديم 19-01-2010, 03:11 AM
ahmedandahmed ahmedandahmed غير متواجد حالياً

ahmedandahmed is on a distinguished road
افتراضي رد: سيارات مستعملة للبيع-متجدد

سوال يا دكتور السيارة 128 اللى فى صفحة 15 موديل 77 اتباعت ولى لسة موجودة يا ريت تقولى ولو فى سيارة فى نفس سعرها ابقى قولى 000 وشكرا على الموضع الجميل واللى استفاد منة شباب كتير ؟ احمد
قديم 19-01-2010, 03:14 AM
الصورة الرمزية Eng.Ahmed Wagdy
Eng.Ahmed Wagdy Eng.Ahmed Wagdy غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس اتصالات
التخصص العملى: Communication Engineer

Eng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant future

انا بتاع المشاركه ينصحني بين بولو 2001 و لانوس 2001 بس احب اوضح لحضرتك شويه حاجات البولو 1000 سي سي و 8 صمامات و 50 حصان اما اللانوس 1500 سي سي و 16 صمام و 86 حصان
هل الفرق ده ممكن الواحد يحسه ولا عشان فولكس ممكن الواحد مايحسوش بالنسبة للدايو اما عن فرق في سعر قطع الغيار ده ممكن يتعوض في توفير البولو للبنزين انا اسمع ان الدايو سفنجة بنزين .... وانا منتظر رأيك بحضرتك برضه ... شكرا جزيلا
قديم 19-01-2010, 03:26 AM

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_wagdy87 مشاهدة المشاركة

انا بتاع المشاركه ينصحني بين بولو 2001 و لانوس 2001 بس احب اوضح لحضرتك شويه حاجات البولو 1000 سي سي و 8 صمامات و 50 حصان اما اللانوس 1500 سي سي و 16 صمام و 86 حصان
هل الفرق ده ممكن الواحد يحسه ولا عشان فولكس ممكن الواحد مايحسوش بالنسبة للدايو اما عن فرق في سعر قطع الغيار ده ممكن يتعوض في توفير البولو للبنزين انا اسمع ان الدايو سفنجة بنزين .... وانا منتظر رأيك بحضرتك برضه ... شكرا جزيلا
فرق الموتور لصالح اللانوس بدون شك وعلى فكرة هيه 8 صباب وكامة
واللانوس المضبوطة إستهلاكها معقول وبتوصل ل250 ك فى الصفيحة داخل المدينة وأكتر فى السفر الطوالى عن تجربة مع ال2002
معلومة أخرى فى السير المزدحم بمصر فى كل مكان والتوقف الكثير إستهلاك السيارات متقارب
فرق قطع الغيار بين الاتنين فادح لان اللانوس حاجتها ببلاش وزى الشاهين مثلا وصيانتها أصغر ميكانيكى بيعملها
أما البولو فلا

قديم 19-01-2010, 03:28 AM

افتراضي رد: سيارات مستعملة للبيع-متجدد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedandahmed مشاهدة المشاركة

سوال يا دكتور السيارة 128 اللى فى صفحة 15 موديل 77 اتباعت ولى لسة موجودة يا ريت تقولى ولو فى سيارة فى نفس سعرها ابقى قولى 000 وشكرا على الموضع الجميل واللى استفاد منة شباب كتير ؟ احمد
للاسف تم بيعها ب13000 بعد ماخدت وش بوية وشوية كماليات والله ناس مجانين !!!!!!!!!!!!!
فيه مو84 ب14000

موضوع مغلق