العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > ستروين Citroën

ستروين Citroën ستروين Citroën السيارة الفرنسية الاكثر اناقة تمتلكها مجموعة PSA التى تمتلك بيجو ايضا .. موديلاتها سيتروين C4 C3 بيكاسو وبلوريال وبيرلنجو

قديم 30-11-2010, 08:44 PM
amrmaismail amrmaismail غير متواجد حالياً

amrmaismail is a jewel in the roughamrmaismail is a jewel in the roughamrmaismail is a jewel in the roughamrmaismail is a jewel in the rough
افتراضي رد: أرجو النصيحة

انا كنت زيك كده لما حبيت اجيب الاكسارا
وبرده جبتها رغم ان الناس كلها قالتلي بلاش وسعيد باختياري جدا
وبعدين قطع الغيار مش غاليه ومتوفره ولو عايز تقارن شوف قطع غيار الاوبل والسكودا والفولكس بكام وانت هتلاقيها ارخص
لاكن لو قارنت بالدايو ولا الهيونداي يبقي انت بتظلم العربيه الصراحه
وتقبل مروري
قديم 03-12-2010, 07:28 AM
maroguidehouse maroguidehouse غير متواجد حالياً
التخصص العملى: صاحبه الشركه العالميه للتوريدات العموميه
هواياتي: الكشافه

maroguidehouse will become famous soon enough

كل الى بيكرهك في الستروين اكيد مجربهاش لانها عربيه ممتازه
انا معايا اكسارا2 و كل الى يسئل بنصحه بيها حتى اختي بعد ما كانت بتنصحني ابعد عنها و اشتري حاجه كوري و لكن لما اشتريتها و شافتها و جربتها باعت عربيتها و كانت مرسيدس 280se موديل 85 و حالتها ممتازه بشهاده الجميع حتى من اشتراها اتصل بنا بعد فتره ليشكرنا عليها و اشترت ستروين c4 و للعلم هي كانت بتدور على اكسارا زي عربيتي و لكنها اشترت ال c4 صدفه و الحمد لله عربيه ممتازه و بتشكر فيها اوي
اهم حاجه في الستروين الحفاظ على صيانتها جيدآ و عدم الاهمال فيما يخص الصيانه و نوع قطع الغيار
قديم 03-12-2010, 03:52 PM
الصورة الرمزية citroeen
citroeen citroeen غير متواجد حالياً

citroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to behold

اولا العربيية دى متقرنهاش بالكورى و لا بأى حاجة تانية دة عربيية جامدة ومش محتاج حد يقولك جامدة و لا عشان العربيية دى تاريخ وكمان ممكن يكون قطع غيار غالية بس بتعيش سنين و تنسها و دلوقتى ليها قطع غيار استيراد كتير فى الحرفيينن وكالة البلح لو عاوز رخيص وبردة حاجات نطفية وبتعيش و هى مشكلتها بس فى الى بيفهم فيها قليل مش كتير بس كدة وربنا يبركلك فيها ياباشا

الكلمات الدليلية
أرجو النصيحة