العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 09-06-2012, 01:00 PM
سهر الجنزوري سهر الجنزوري غير متواجد حالياً

سهر الجنزوري is a splendid one to beholdسهر الجنزوري is a splendid one to beholdسهر الجنزوري is a splendid one to beholdسهر الجنزوري is a splendid one to beholdسهر الجنزوري is a splendid one to beholdسهر الجنزوري is a splendid one to beholdسهر الجنزوري is a splendid one to behold
افتراضي رد: ققرت اشتري كيا سيراتو كوبية 2010 او 2011

علي فكرة هيا معايا ورهيبة رهيبة
شبابي وعائلي
بس ميركبش فيها اكتر من 2 وطفل
قديم 09-06-2012, 04:13 PM
خالد دبي خالد دبي غير متواجد حالياً
من انا؟: خالد
التخصص العملى: استشارات ماليه
هواياتي: العربيات والدرجات الناريه

خالد دبي has a spectacular aura aboutخالد دبي has a spectacular aura aboutخالد دبي has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة homosp مشاهدة المشاركة

اولا السلام عليكم انا عندي 19 سنة ووالدي هيجبلي عربية بس انا بفكر في كيا سيراتو كوبية ايه رايكو طبعا هجبها مستعملة مابين 2010 2011 تنصحوني بيها ولا ايه وللعلم انهم هيركبو طبعا معايا يعني 4 افراد هيركبو العربية ايه رايكو تنفع ولا ايه وكمان السفريات وكده ايه رايكو وعفوا للاطالة
بص فكك من السيراتو خالص عربيه مزعجه خليك في الهوندا سيفيك موديل 2010 هاتها وجنطها واتفرج عليها سحب وثبات وعربيه اقتصاديه جدا في البنزين وقويه جدا ومريحه وشكلها من جوه خيالي ومن بره تصميم روعه ومتقوليش عائلي خفيف لان اكيد عاوز تركب اصحابك عاوز تخرج معاهم كده يعني خليك في السيفيك صدقني وشوف عربيات سيفيك في النت متروقه هتشوف جمالها
قديم 09-06-2012, 07:43 PM
الصورة الرمزية mohamed elshahat
mohamed elshahat mohamed elshahat غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed
التخصص العملى: Faculty Of English Commerce
هواياتي: Cars

mohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد دبي مشاهدة المشاركة

بص فكك من السيراتو خالص عربيه مزعجه خليك في الهوندا سيفيك موديل 2010 هاتها وجنطها واتفرج عليها سحب وثبات وعربيه اقتصاديه جدا في البنزين وقويه جدا ومريحه وشكلها من جوه خيالي ومن بره تصميم روعه ومتقوليش عائلي خفيف لان اكيد عاوز تركب اصحابك عاوز تخرج معاهم كده يعني خليك في السيفيك صدقني وشوف عربيات سيفيك في النت متروقه هتشوف جمالها
هو دة الكلام

احبك....( Toyota)
يا من سرق قلبي مني ..... يا من غير لي حياتي
يا من احببته من كل قلبي ..... يا من قادني الى الخيال