العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 25-02-2012, 09:57 PM
الصورة الرمزية ابوجهاد
ابوجهاد ابوجهاد غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رئيس وحده بشركه بترول

ابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud of
افتراضي ارجوا المساعده من حد في السويس

عربيتي النوبيرا نمرها السويس واشترتها من زميل لي في العمل بس مافيهاش رخصه كمبيوتر فيها تصريح يجدد كل 6 اشهر لحين تظبيط المرور لانه اتحرق ايام الثوره وبالتالي انا اشتريتها بدون شهاده مخالفات
عايز اعرف هل المرور شغال وبيطلع شهاده مخالفات ورخص كمبيوتر ياريت لوحد من السويس يساعدني وبسرعه لان زميلي له عندي مبلغ متبقي من ثمن السياره وان شاء الله هدفعه اول شهر 3 فكنت عايز اعرف عليها مخالفات قديمه ولا ايه

{الْمَالُ وَالْبَنُونَ زِينَةُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَالْبَاقِيَاتُ الصَّالِحَاتُ خَيْرٌ عِندَ رَبِّكَ ثَوَاباً وَخَيْرٌ أَمَلاً }
قديم 25-02-2012, 10:12 PM
الصورة الرمزية samirayad
samirayad samirayad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الهندسه الميكانيكيه والكهربيه

samirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجوا المساعده من حد في السويس

إدينى رقم السياره

وبإذن الله

هكلملك صدبق بالسويس

يسألك عن تواجد مخالفات على السياره من عدمه

قال رسول الله

إن الله ليملى للظالم ............حتى إذا أخذه .....لم يفلته

صدق رسول الله

م/سمير
قديم 26-02-2012, 07:36 AM
الصورة الرمزية ابوجهاد

ابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samirayad مشاهدة المشاركة

إدينى رقم السياره

وبإذن الله

هكلملك صدبق بالسويس

يسألك عن تواجد مخالفات على السياره من عدمه
لك جزيل الشكر وتم ارسال رساله علي الخاص

{الْمَالُ وَالْبَنُونَ زِينَةُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَالْبَاقِيَاتُ الصَّالِحَاتُ خَيْرٌ عِندَ رَبِّكَ ثَوَاباً وَخَيْرٌ أَمَلاً }
قديم 26-02-2012, 07:43 AM
الصورة الرمزية crime
crime crime غير متواجد حالياً
من انا؟: متخصص توظيف سيارات وومركز خدمه معتمد كيا
التخصص العملى: مروج سيارات للسفارات وشركات السياحه والهيئات الحكوميه
هواياتي: .جديد السيارات .الكتب سماع القران الكريم

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute

موفق يا باشا بس انا من رايي تستنى لحد لما تشوف المخالفات بتاعت العربيه علشان بسم الله ما شاء الله مفيش عربيه معليهاش مخالفات

ده الوالد كان مجدد سنه وسافر وانا رفعت العربيه لما جه يجدد ف نهايه السنه لقى عليها مخالفات يا راجل هههههه

ف نصيحه استنى لحد لما تشوف مخالفات العربيه

تقبل تحياتى
قديم 26-02-2012, 08:07 AM
الصورة الرمزية ابوجهاد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة crime مشاهدة المشاركة

موفق يا باشا بس انا من رايي تستنى لحد لما تشوف المخالفات بتاعت العربيه علشان بسم الله ما شاء الله مفيش عربيه معليهاش مخالفات

ده الوالد كان مجدد سنه وسافر وانا رفعت العربيه لما جه يجدد ف نهايه السنه لقى عليها مخالفات يا راجل هههههه

ف نصيحه استنى لحد لما تشوف مخالفات العربيه

تقبل تحياتى
اشكرك كريم باشا وانا في انتظار معرفه المخالفات