العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > اوبل Opel

اوبل Opel المانية الاصل امريكية الجنسية حيث تنتمى حاليا الى جنرال موتورز وتسمى فى بعض الدول باسم فوكسهول من اشهر موديلاتها اوبل استرا اوبل فيكترا و كورسا

قديم 07-08-2010, 12:41 AM
الصورة الرمزية Ahmed_lol2007
Ahmed_lol2007 Ahmed_lol2007 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق المغامرة
التخصص العملى: طالب أكاديمى
هواياتي: صيد الأسماك وقيادة السيارات

Ahmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كباس التكييف !!!

وأنا أقدر أهرب منكم يا جماعة
دة إنتو حتى حبايبى يا عصابة
والله أنا بحبكم فى الله من غير ما أشوفكم
وربنا يديم العشرة والمودة والاخوة بينا

إنا لله وإنا إليه راجعون
(يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً)
لن أنساك أبدا
رحمك الله يا أخى (خالد خليفة)
أرجو منكم قراءة الفاتحة
قديم 25-05-2014, 02:35 PM
مصطفى احمد عبدالقادر مصطفى احمد عبدالقادر غير متواجد حالياً

مصطفى احمد عبدالقادر is on a distinguished road

انا عندى عربية كيا سبيكترا 2005 اوتوماتيك بصراحة انا شفت مع العربية دى ايام سودة واخر تجاربى علبة الفيوزات قواعدها متاكلة ومش موجودة العلبة طبعا والتكييف شحنتة يجى 4 او 5 مرات واخر حاجة واحد شحنة وقالى هو هيسقع معاك لما تكون سايق وهو اة بيخالف الاداء بس دة مش حل وبرضة مش عارف احل موضوع علبة الفيوزات لان لو العربية سخنت مش بتدور وغيرت كتاوت المارش كتير جدا واخر الموضوع لما بتعمل معايا كدة بنزل اشغل الكتاوت بنفسى من علبة الفيوزات اسف للاطالة
قديم 25-05-2014, 06:31 PM
الصورة الرمزية ahmed1981
ahmed1981 ahmed1981 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا قوى

ahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى احمد عبدالقادر مشاهدة المشاركة

انا عندى عربية كيا سبيكترا 2005 اوتوماتيك بصراحة انا شفت مع العربية دى ايام سودة واخر تجاربى علبة الفيوزات قواعدها متاكلة ومش موجودة العلبة طبعا والتكييف شحنتة يجى 4 او 5 مرات واخر حاجة واحد شحنة وقالى هو هيسقع معاك لما تكون سايق وهو اة بيخالف الاداء بس دة مش حل وبرضة مش عارف احل موضوع علبة الفيوزات لان لو العربية سخنت مش بتدور وغيرت كتاوت المارش كتير جدا واخر الموضوع لما بتعمل معايا كدة بنزل اشغل الكتاوت بنفسى من علبة الفيوزات اسف للاطالة
الأول روح لكهربائي يتصرف في علبة الفيوزات
ممكن يتصرفلها في علبة مقاربة بتاعت عربية تانية

ـ