العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > حوادث السيارات

حوادث السيارات مواضيع حوادث السيارات للإستفادة منها و محاولة تجنبها

قديم 24-02-2012, 07:30 PM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نجوت من حادث فظيع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد على 1999 مشاهدة المشاركة

على فكرة يا استاذ احمد انا لو مكانك كنت حعمل اللى انتا عملته بالظبط

الله يخليك يا باشا و ربنا يبعد عنك العاهات اللي بتجري وخلاص في بلدنا
قديم 24-02-2012, 07:32 PM

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

1000 مليون حمداً لله على سلامتك
الله يسلمك يا باشا نورت الموضوع
قديم 24-02-2012, 07:53 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el gendy مشاهدة المشاركة

الله يخليك يا باشا و ربنا يبعد عنك العاهات اللي بتجري وخلاص في بلدنا
تصدق دعوة جميلة
و وصف عبقرى لحال اللى بيسوقوا ( العاهات اللى بتجرى و خلاص )

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 24-02-2012, 08:39 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el gendy مشاهدة المشاركة

بص يا باشا هو اللي حصل كان فيه عربيه نص نقل ماشيه في اليمين علي 80 تقريبا وانا كنت ماشي علي 100 فانا سبقت النقل بمسافه كويسه بس تعدي منها نقل بمقطوره يعني لان فرق السرعه مكنش كبير والباشا بتاع الفيرنا جاي بقي طاااااااااااااااير علي 140 ع الاقل طبعا عدي النقل من الشمال عادي و وصل وبقي ورايا ف 5 ثواني يعني وجيه يعدي من الناحيه اليمين اللي جنبي طبعا الباشا معدي وحاطط في بطنه بطيخه صيفي من البطيخ الصحراوي طبعا لقي قدامه الكارو راح كاسر عليا وكل ده في ثواني يعني الباشا بتاع الفيرنا جيه من ورايا لجنبي وكسر عليا كل ده في مالا يزيد عن 3 ثواني فا انا كل اللي شفته من المرايا ان الباشا اللي ورايا لو مخبطش فيا هيخبط في الكارو فكل اللي كنت اقدر اعمله اني رعشت فرامل عشان لما يتفأجأ بالكارو اللي قدامه يكسر عليا ويعدي من غير ما يخبط فيا ولا يخبط في الكارو الحمد لله عدت علي خير بس بيني وبينكم ف اول زحمه وقفت وراه وقعدت اقلب له نور وكان نفسي انزل اهزقه
يا باشا الله يباركلك انت عملت الصح وعشان خاطر النبى ولا تعاتب حد ولا تعند مع حد والله كل واحد هيشيل شيلته وربنا يسترها معانا ومعاك
وربنا يهدينى ويهدى الجميع ، ياريت تقرأ الموضوع ده
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=80333
قديم 24-02-2012, 08:55 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

يا باشا الله يباركلك انت عملت الصح وعشان خاطر النبى ولا تعاتب حد ولا تعند مع حد والله كل واحد هيشيل شيلته وربنا يسترها معانا ومعاك
وربنا يهدينى ويهدى الجميع ، ياريت تقرأ الموضوع ده
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=80333
دعوه حلوه ربنا يخليك وشكرا ع الموضوع القيم و تم الرد ف الموضوع