العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > Tiggo

قديم 02-10-2010, 11:34 PM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار عن منظر شفتو فى التيجو

خلاص أنا هابقى أبص على العربية من تحت و أشغل التكييف مع أنى مخدتش بالى خالص من الموضوع ده
قديم 03-10-2010, 02:33 AM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute

[QUOTE=Toyota Corolla;253658]انا امبارح و انا واقف فى الاشارة شفت اسبرانزا تيجو كانت جمبى و واحدة كانت سايقاها و مشغلا التكيف و لقيت العربية بتنقط مياة بس كانت مياة نضيفة و كانت بتنقط من الجزء اللى مواجه للناقل من تحت العربية انا شكيت انها ممكن تكون مياة تكيف لو حد ممكن يوضحلى يتفضل و شكرا[/QUOT

مشكلة جضرتك وايضا مشكلة الباقين ممن يتحفزون لكل ماهو صينى هو فرط الحساسيه من وجود اى شىء قد يسىء للصناعه الصينى طالما هى صينى !!! يعنى سيادتك كان نفسك حد يقول لك (ينهار اسود ايه البيحصل ده) !!!! وشوف بقى السعاده لمجرد اكتشاف حضرتك للمصيبه الصينى !!!!!
يا أستاذى العزيز --- حتى لو فى قصور فى صنعة هؤلاء البشر يكفيهم شرفا انهم بلفعل قد وضعوا اقدامهم على الطريق الصحيح --- وبجب ان تعلم ان الكمال لله وحده --- وارجوا ان نراجع ارشيف 2009 فى عالم السيارات وعلى رأسهم تيوتا الحضرتك بتحبها وشوف كم الفضايح فى عيوب الصناعه التى لديهم فى سياراتهم --- واخيرا الأخنلاف فى الرأى لايفسد للود قضيه --- ولك وللجميع تحياتى ارجوا الاأكون قد اخطأت اوقصرت او تسببت فى اى احراج لسيادتك --- والسلام عليكم
قديم 03-10-2010, 04:33 PM

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute

مشكلة جضرتك وايضا مشكلة الباقين ممن يتحفزون لكل ماهو صينى هو فرط الحساسيه من وجود اى شىء قد يسىء للصناعه الصينى طالما هى صينى !!! يعنى سيادتك كان نفسك حد يقول لك (ينهار اسود ايه البيحصل ده) !!!! وشوف بقى السعاده لمجرد اكتشاف حضرتك للمصيبه الصينى !!!!!
يا أستاذى العزيز --- حتى لو فى قصور فى صنعة هؤلاء البشر يكفيهم شرفا انهم بلفعل قد وضعوا اقدامهم على الطريق الصحيح --- وبجب ان تعلم ان الكمال لله وحده --- وارجوا ان نراجع ارشيف 2009 فى عالم السيارات وعلى رأسهم تيوتا الحضرتك بتحبها وشوف كم الفضايح فى عيوب الصناعه التى لديهم فى سياراتهم --- واخيرا الأخنلاف فى الرأى لايفسد للود قضيه --- ولك وللجميع تحياتى ارجوا الاأكون قد اخطأت اوقصرت او تسببت فى اى احراج لسيادتك --- والسلام عليكم[/QUOTE]
حضرتك فهمتنى غلط أنا مش قصدى والله حاجة من اللى انت بتقول عليها و انا بحترم جميع السيارات الصينى و أنا بستفسر فى اى حاجة مش الصينى بس فا ياريت بلاش سوء النية
قديم 04-10-2010, 07:40 PM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute

يا اخى قلتلك الأختلاف فى الرد لايفسد للود قضيه ___ يعنى انا مش سىء النيه ولاحاجه والصينيون مش ولاد عمى ولااخوانى --- حاول تفهم ان الود متواصل بيننا نحن رواد هذا المنتدى المحترم --- لذلك انا العبد الفقير الى الله مش سىء النيه فاهم حضرتك .....
قديم 05-10-2010, 08:56 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymanlaw مشاهدة المشاركة

يا اخى قلتلك الأختلاف فى الرد لايفسد للود قضيه ___ يعنى انا مش سىء النيه ولاحاجه والصينيون مش ولاد عمى ولااخوانى --- حاول تفهم ان الود متواصل بيننا نحن رواد هذا المنتدى المحترم --- لذلك انا العبد الفقير الى الله مش سىء النيه فاهم حضرتك .....
امال ميين اللى قالى مشكلت حضرتك و مشكلت الاخريين اننا نتحفز الى كل ما هو صينى و منين نيتك سليمة و متقصدش حاجة عموما شكرا لك على المشاركة