العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > Tiggo

قديم 18-03-2010, 01:15 AM
evram evram غير متواجد حالياً

evram has a spectacular aura aboutevram has a spectacular aura about
افتراضي رد: محتااااااااار!!!!!!!!!

انا من راي التيجو احسن بكتير بس تيجو 2000 سي سي ولا 1600 انا لو انا ارشحلك 1600 لانة حلوة بس 2000 فية ميزة المساعدين احسن و قاعدت الموتور اتقل قعدت موتور 1600 خفيفة شوية و شكرا لاي استفسار ايملي evramevram@yahoo.com
قديم 18-03-2010, 01:28 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiobed2009 مشاهدة المشاركة

انا كمان ارشحلك التيجو لان فعلا عربيه محترمه جدا جدا
اما الماتريكس هى حلوه وكانت عجبانى اوى بس الكلام الى بقوله والله حصل ادام عنيا
شاب كان سايقها وكان عاوز يعمل بيها صوت فى الارض والله العظيم العربيه عومت منه تعويمه انا عمرى ما شوفتها ومكنتش مصدق الى بيحصل وكان نفسى اصوره بس مكنتش متوقع ان الماتريكس تعمل كده واخد دقيقه لحد ما سيطر على العربيه وربنا سترها معاه وياريته كان بيجرى كنت اقولك ممكن العربيه تعوم بيه ده لسه بيقول يا هادى وهيطلع بيها
ممكن اى سيارة يحصل معاها نفس الشىء تعتمد بشكل كبير على السائق او قائد المركبة وقدرتة على التحكم بها العربية مكنة حديد لا تفهم ولا تعقل ان لم تستطع التحكم عليها والسيطرة يمكنها ان تفلت منك باستثناء بعض السيارات ذات اداء معين والواضح من رويتك انه فقد السيطرة على المركبة او انة خبرتة قليله او من الاخر غير محترف فى اغلب الاحوال لانة لو راكب سيات ومحترف فى السيطرة على السيارة خصوصا انه كان بينطلق حسب رويتك لا تاخذ بظواهر الامور هذا من ناحية وفرضا انه كان سائق ممتاز وحدث ذلك معه هذة ليست طريقة لتقيم السيارات والسيارة فى الاساس من هذة الفئة غير مخصصة لهذا النوع من الاعمال الحمقاء والتهور وتقبل خالص احتراماتى وتحياتى ودمت بخير
قديم 18-03-2010, 01:30 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

كمان نسيت اقول ان السيارات الدفع الرباعى هى سيارات امنة بشكل خطر لارتفاع مركز الثقل يعنى مش ممكن تعرف تلم نفسك لو واجهت موقف حرج فى طريق سريع زى السيارات ذات الارتفاع او الخلوص المنخفض وشكرا
قديم 18-03-2010, 08:07 PM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute

اولا

التيجو صينى
سياره دفع رباعى
ماتريكس العملاق الكورى الشهير هيونداى
سياره رائعه واثبتت وجودها
ومن صانع لا غبار عليه
انصحك هات الماتركس
ابعد اصلا عن اى سياره صينى
قديم 25-03-2010, 02:33 AM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

طبعا الماتريكس من وجهة نظرى كورى وتقفيل نظيف وشركة كويسه
التيجو اسال كويس عنها