العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 01-02-2009, 05:06 PM
esmat11nike esmat11nike غير متواجد حالياً

esmat11nike is on a distinguished road
افتراضي سوزوكى التو ولا اسبرانزا 113A

انهو احسن يا جماعة سوزكى التو ولا اسبرانزا 113A فى رأيكم وانهى افضل سيارة فأنى اشتريها وانا مرتاح ؟؟؟؟؟؟؟؟ptmnlo123per1127
قديم 01-02-2009, 06:22 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سوزوكى التو ولا اسبرانزا 113A

اسبرانزا كويسة عربية 1.3 وسعرها كويس افضل من التو 1.1 او 0.8
بس دة كلة يتحدد على حسب عايز تشترى فسط ولا كاش علشان انظمة التقسيط الفترة دة بقت صحبة كثير يتحكم فيها مقدم السعر وامور تانية كثير
واهم شى استخير ربنا وهو هيدلك
ومبروك مقدما
قديم 21-02-2009, 04:40 AM
الصورة الرمزية matmm
matmm matmm غير متواجد حالياً

matmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond repute

بص هى اسبيرنزا متفوقة من ناحية المنظر قالت السحب بس انا لا احبذ السيارات الصينى

قديم 24-03-2010, 10:10 AM
El-yamny El-yamny غير متواجد حالياً

El-yamny is on a distinguished road

يا اخواني انا متردد بين السيارتين بس انا خايف اجيب اسبرانزا a113 شوية لقدام شركة البتترول تمنع عنها البترول زي ما شركات المحمول منعت الاشارة عن الموبايلات الصيني فانا 80% مستقر علي التو كفاية انها يباني حتي لو تقفيل صيني اهم حاجة انها يباني وبعد كدة الصين شوفناها في الموبايلات خلاص كفياها
قديم 25-03-2010, 11:27 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

بص ياباشا انا معايا التو 2006 وحتكلم بمنتهى الصراة معاك الالتو مش يابانى ولا ليها ادنى علاقة باليابان ده هندى 100% والموتور بتاعها زى الفل مافيش فيه كلام عيب العربية الرئيسى العفشة ناشفة جدا وبتبوظ بسرعة وقطع الغيار مش منتشرة اوى فالاسبيرانزا موتور اقوى 1300 سى سى عافشة ناشفة وبالامكانيات دى تبقى الاسبيرانزا احسن وكفاية ان فيها ايه بى اس