العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi > لانسر بومه

لانسر بومه متسوبيشى لانسر

موضوع مغلق

قديم 30-12-2012, 01:09 AM
الصورة الرمزية hyundai 2005
hyundai 2005 hyundai 2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق للسيارات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: عاشق للسيارات والتعديلات

hyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: معايا 75000 بس محتار

لو حتبص علي جديد
عدي علي الاميجراند بالمره وال m11

لمن لا يعرفني
http://www.masrmotors.com/vb/member.php?u=50931

لتجاره قطع الغيار الاستيراد والجديد ومقاوله سيارات الحوادث
(لانوس - نوبيرا - كيا سيراتو - تويوتا - لانسر - هيونداي - اوبترا - اوبل - متسوبيشي )

اقوي مقابلات الاسكندريه فى اجازه نصف العام 2013
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=105128
قديم 30-12-2012, 05:20 AM
thinkdifferent100 thinkdifferent100 غير متواجد حالياً
من انا؟: ايمن
التخصص العملى: طبيب
هواياتي: الكره

thinkdifferent100 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai 2005 مشاهدة المشاركة

لو حتبص علي جديد
عدي علي الاميجراند بالمره وال m11
دماغي بتزن وكل الخيارات قدامي بس انا عندي عقده من الصيني حتى لو في BMW صيني هبقى مشمرتاح معاها
قديم 30-12-2012, 06:00 AM
مجدى ابوغربية مجدى ابوغربية غير متواجد حالياً

مجدى ابوغربية is on a distinguished road
مبروك رد: معايا 75000 بس محتار

بلاش رينو خالص ارجوكى انتى ممكن تجيبى فيرنا هدرومتك جميلة جدا وقطع غيرها رخيصة ممكن تجيبى شفرولية افيو برضو عربية شبابى و شيك و جميلة وقطع غيرها بلهبل و ممكن تجيى شفرولية لانوس فى حجات كتيرة بس بلاش مستعمل هيتعبك كا بنت و ربنا معاكى يا رب و تجيبى احسن حاجة و متخليش اخوكى يستعجلك ههههههههههههههههههههههه:f un_10_1_124[1]:
قديم 30-12-2012, 06:17 AM
thinkdifferent100 thinkdifferent100 غير متواجد حالياً
من انا؟: ايمن
التخصص العملى: طبيب
هواياتي: الكره

thinkdifferent100 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مجدى ابوغربية مشاهدة المشاركة

بلاش رينو خالص ارجوكى انتى ممكن تجيبى فيرنا هدرومتك جميلة جدا وقطع غيرها رخيصة ممكن تجيبى شفرولية افيو برضو عربية شبابى و شيك و جميلة وقطع غيرها بلهبل و ممكن تجيى شفرولية لانوس فى حجات كتيرة بس بلاش مستعمل هيتعبك كا بنت و ربنا معاكى يا رب و تجيبى احسن حاجة و متخليش اخوكى يستعجلك ههههههههههههههههههههههه:f un_10_1_124[1]:

شكرا على الرد بس في ملحوظه الرد بتاعك كله موجه لبنت مع اني دكر بس المشكله اني مليش خبره في العربيات خالص عشان كده بستعين باخويا اللي دايس في الموضوع ده
قديم 30-12-2012, 11:43 AM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute

انا مش فاهم كلو ليه بلاش رينو!!

عموما الرينو لغاية دلوقتي ثابته نفسها معايا جدا وعربيه محترمه جداا وكفايه انها فرنساوي تقفيل مغربي
وسعرها فيها
ولو علي قطع الغيار انت معاك ضمان 3 سنين يعني مفيش حاجه تخوف ولو مش عايز تصرف عليها حاجه لو لقدر الله حصلها حاجه يبقي امن عليها وريح دماغك

انا مغير حاجات كتير في التوكيل من غير ولا مليم في الضمان شبكه شكلها مش عاجبني بقولهم عايز اغيرها اي حاجه بتلكك عليها عشان استفاد بالضمان
ولو عايز تعرف اكتر ابقي تابع التقارير اللي في التوقيع وربنا يوفقك للاصلح

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي

موضوع مغلق

الكلمات الدليلية
ميتسوبيشى لانسر