العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 21-01-2011, 01:41 AM
ayman goda ayman goda غير متواجد حالياً

ayman goda is a splendid one to beholdayman goda is a splendid one to beholdayman goda is a splendid one to beholdayman goda is a splendid one to beholdayman goda is a splendid one to beholdayman goda is a splendid one to behold
افتراضي رد: عملت حدثة بالاكسنت الحقووووووووووووووووووووو وونى

اهم حاجه الان صحتك
الباقى باذن الله يتعوض
وربنا كريم قوى
قديم 21-01-2011, 02:16 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

حمدالله على السلامة!
ممكن تبيعها حوادث و لو عايز تشد انزل بور سعيد
قديم 21-01-2011, 03:01 AM
الصورة الرمزية mustafa mahmoud
mustafa mahmoud mustafa mahmoud غير متواجد حالياً
من انا؟: مجنون دريفت
التخصص العملى: طالب بكلية هندسة
هواياتي: رياضة السيارات

mustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura about

شكرا يا رجالة بس انا بحب العربية ديه و مش عايز ابعها و بعدين هى لسة مكملتش شهر و جالى فيها 10 الاف و انا مش راضى عشان انا جبتها بطلوع الروح و عايز اشدها الشدة الصح بقى
قديم 21-01-2011, 03:07 AM
الصورة الرمزية احمد الشناوى1981
احمد الشناوى1981 احمد الشناوى1981 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد الشناوى
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

احمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant future

الف سلامه عليك المهم انت بخير
انا شايف انك متصلحش الا اذا حسبتها كويس هتصرف كام و العربيه بعد التصليح هتساوى كام مع التوضيح للمشترى ايه الى اتعمل فيها و انت ناوى تخليها والا هتبيعها بعد متتصلح
و اهم حاجه طبعا انت بتعرف تتعامل مع الصنايعيه و الا لأ و لما تختار صنايعى شوف الشغل الى عنده و هو بيشتغل حوادث و الا بيرد خبطات بس و ملوش فى الحوادث و طبعاً مش هوصيك لازم تتفق على كل حاجه الأول من ناحيه الشغل الى هيتعمل بكل التفاصيل و المصنعيه كاام لأن طبعاً بليه معندوش ضمير و لو لقا فرصه يمص دمك مش هيسيبك انا مش بعقد الموضوع بس اصلى لسه مقروص من الموضوع ده ومحبش يحصل حاجه تانيه تدايقك كفايه عليك الحادثه
فى النهايه الحمد لله انك بخير و لسه معانا و منورنا فى المنتدى
قدر الله و ما شاء فعل قول ديما الحمد لله و انت هتلاقى كل حاجه مشيه كويس ان شاء الله

سبحان الله و بحمدة
سبحان الله العظيم

قديم 21-01-2011, 04:06 AM
الصورة الرمزية mercedes
mercedes mercedes غير متواجد حالياً
من انا؟: عاملنى الله بفضله, لكننى بارزته بالمعاصى
التخصص العملى: Vasc-man
هواياتي: المشى

mercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to behold
رأى رد: عملت حدثة بالاكسنت الحقووووووووووووووووووووو وونى

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ألف حمدالله على سلامتك و فداك مليون عربية .

أنا من رأيى أنك تنزل بورسعيد و تدور على كروسليه كامل لعربيتك و يا سلام لو كان نفس اللون و تشتريه و تاخد منه اللى أنت عاوزه, بس المهم , أنك تحسبها كويس أوى , العربية هتتكلف كام , عشان تحط المبلغ اللى العربية هتتكلفه على ال10000 جنيه اللى جايينلك فى العربية دلوقتى و تعرف العربية هتقف عليك بكام , لأن مش صح أنها مثلا تكون جايبالك 10000 جنيه و تلاقى أنك عشان تشدها صح, هتكلفك بتاع 40000 جنيه مثلا و هى فى السوق لو سليمة و مش عاملة حادثة, بتعمل مثلا 35000 جنيه و يبقى بيعها بال10000 جنيه و حط ال25000 جنيه و هاتلك واحدة تانية و خلاص .

MERCEDES E-class

بسم الله الرحمن الرحيم
عَسَى رَبُّكُمْ أَن يَرْحَمَكُمْ وَإِنْ عُدتُّمْ عُدْنَا وَجَعَلْنَا جَهَنَّمَ لِلْكَافِرِينَ حَصِيرًا
صدق الله العظيم