العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > BMW

BMW رغم ما تعرضت له الشركة من ازمات كثيره اخرها ازمة شرائها لروفر الانجليزية الا انها مازالت تؤكد على ريادتها فلسلفتها الخاصة فى سيارتها التى تجمع بين الجمال متعة الاداء اشترت حقوق رولز رويس الانجليزية بالاضافة الى مينى ومن اشهر سيارتها BMW X5 X3 M6 M5 7 series - 5 series - 3 series

قديم 11-10-2012, 07:04 AM
topstar topstar غير متواجد حالياً

topstar is on a distinguished road
عاجل سؤال عن فتيس البي ام 2013

ازيكم يارب الكل يكون بخير...

كان عندي كام سؤال محيرني..

1- انا لحظت ام معظم البي ام اكتر حاجه بتبوظ فيها الفتيس وناس كتير بتشتكي من الموضوع غير المرسيدس نادر اوي لما حد يقول الفتيس او العربيه فيها عيب..وسمعت من ناس شغاله في البي ام ان الباور بتاع الماتور اعلي من بور الفتيس ودي كانت المشكله اللي بتبوظ الفتيس..
هل ليها حل في 2013 ولا زي ما هي ؟
2-يا تري حد شاف الــ 318i 2013 الجديده وجربها او عارف امكانيتها ايه بس مش مجرد كلام من النت لاني لفيت كتير علي النت ودورت..

3- الــ 328i الجديده ايه رايكم فيهم انا شفتها في مصر بس عجبني شكلها والاستايل بتاعها حد يعرف ايه نظامها كأنوع من انواع البي ام بما ان في اشكال وانواع كتير في البي ام

معلش انا طولت عليكم بس انا هشتري بي ام وخايف اوي من حوار الفتيس اللي بيبوظ بسرعه مع ان العربيه غاليه ... وبفكر اشتري مرسيدس c180 خوفا من البي ام

اسف مره تاني لو كنت طولت عليكم
قديم 12-10-2012, 08:01 AM

افتراضي رد: سؤال عن فتيس البي ام 2013

97 مشاهده ولا واحد رد ايه مفيش حد في البي ام هنا ولا بيستخدمها طيب صباح الخير يا جماعه
قديم 14-10-2012, 04:46 AM

منتدي نايم بطريقه غريبه احسن محدش يرد
قديم 14-10-2012, 08:51 AM
الصورة الرمزية Mido Madrid
Mido Madrid Mido Madrid غير متواجد حالياً

Mido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond repute

هوه اكيد محدش بيرد عشان مش عارف او مش معاه العربيه لكن لو حد يعرف كان اكيد رد عليك وبعدين 2013 اكيد لسه محدش لحق يجربها وتظهرله العيوب وان شاء الله حد يفيدك

قديم 17-10-2012, 07:32 PM
الصورة الرمزية spider_amrdiab
spider_amrdiab spider_amrdiab غير متواجد حالياً
من انا؟: انا الذى نظر الاعمى الى ادبى
التخصص العملى: اخصائى تخاطب
هواياتي: قيادة السيارات

spider_amrdiab is a name known to allspider_amrdiab is a name known to allspider_amrdiab is a name known to allspider_amrdiab is a name known to allspider_amrdiab is a name known to allspider_amrdiab is a name known to all

هات مرسيدس و ريح دماغك
شكلها اشيك و سمعتها احسن

انا الذى نظر الاعمى الى ادبى و اسمعت كلماتى من به صمم ...فالخيل و الليل و البيداء تعرفنى و السيف و الرمح و القرطاس و القلم