العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 03-04-2012, 12:18 PM
الصورة الرمزية zaraki
zaraki zaraki غير متواجد حالياً

zaraki is a name known to allzaraki is a name known to allzaraki is a name known to allzaraki is a name known to allzaraki is a name known to allzaraki is a name known to all
افتراضي ظاهرة انتحار المشاه!!! اه انتحار !!!

من كام يوم كده كنت مسافر انا و اسرتى من القاهرة الى دمياط و لاحظت شئ غريب جداً الناس بتعدى الطريق السريع من غير ما تتأكد إذا كان فى عربيات جاية والا لأ , .. طبعاً اول حاجة هتيجى فى دماغك ايه الفشر ده بس والله ده الكان بيحصل و الغريب بقى ان البيعدى ده بصرف النظر عن تكرار الموقف و تفاوت الاعمار بينهم انه حتى لو بيعدى و معاه ابنه الصغير بيعدى هو و مالوش دعوة بالبيحصل وراه ممكن ابنه يتفعص مثلاً لاقدر الله و هو ولا فى دماغه عادى جداً و الأغرب بقى ان السواقين واخدين على كده عادى جداً ولا كأن فى حاجة, يبقى السواق مثلاً ماشى على سرعة 100 او 140 و يعدى فجأة كده واحد و هو يقف على دواست الفرامل برجليه الاتنين و بعدها يكمل مشى عادى و كأن ده الطبيعى ان الناس بتتزرع فجأة كده فى الطريق السريع انا الحمد لله انى معرفش الطريق و كنت راكب بيجو 7 راكب لو انا السايق كنت 200% دوستلى خمستاشر ستاشر واحد كده بس الحمد لله ربنا بيسترها ديماً .

عاشت مصر حرة مستقلة رغم انف المتأمرين و الحاقدين
قديم 03-04-2012, 01:59 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ظاهرة انتحار المشاه!!! اه انتحار !!!

تاثير ترامادول يا باشا

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 03-04-2012, 02:13 PM
الصورة الرمزية zaraki
zaraki zaraki غير متواجد حالياً

zaraki is a name known to allzaraki is a name known to allzaraki is a name known to allzaraki is a name known to allzaraki is a name known to allzaraki is a name known to all

هههههههههههههه والله ممكن عندك حق الهباب ده بقيت بشوف ناس كتير بسفوا وكأنه ملبس

عاشت مصر حرة مستقلة رغم انف المتأمرين و الحاقدين
قديم 03-04-2012, 03:55 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

مش عارف ليه اول لما قريت عنوان موضوعك قلت اكيد انت من اسكندرية وحتشتكي من الناس اللي بتعدي علي البحر بس دا طلعت المشكلة عامة وفي حتت كتير

ومع كثرة حوادث العربيات والناس اللي بتتهرس كل يوم - والله كل يوم لازم تشوف واحد مهروس في نص الشارع وكان البني ادمين قطط من غير مخ وبتعدي مش في دماغها حاجة غريبة دا انا لو ادوني فلوس وقالولي عدي من اضيق حتة علي البحر حخاف اعدي وممكن امشي مشوار عشان اوصل لغاية اي نفق اعدي منه

ودا علاوة علي المصيفين اللي طبعا بيعدوا عيلة مكونة مش اقل من 5 افراد من اوسع حته علي البحر دي بتبقي كارثة ربنا يسلمن من شر الحوادث والناس اللي معدية

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 03-04-2012, 05:25 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

هوه الترامادول

وأعتقد أنه بقى فى مياه الحنفيه

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/