العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 06-04-2011, 10:16 AM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يعني اية كورسير؟؟

ياااااااااااااااااااااااا ااه يا احمد يا ممدوح
شوفت الناس اللي بتحبك قد ايه
مهند قعد كام ساعه يجمع في معلومات علشان خاطرك

لو ان نصها قلناها قبل كده

وادمير جابلك كل حاجة في العربيات والطيارات وكل ما هو بماتور

ده غير ان حازم خضر فسرهالك قبل كده على الكورسليه
والعبد لله قالك على الرامة Corsair
اي خدمة يا ابو دنيا ومش عاوز تترشح للانتخابات
ههههههههههههههههههههه

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 06-04-2011, 10:19 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ظاهره التحدث أثناء النوم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

مش مطمنلك يا ابو نورا
قول قول متخافش
صاحبك ده اسمه اييييييييييييه
لا يا باشا الحمد لله اطمن انا بحط دماغى تحت المخدة علشان محدش يسمع بقول ايه هههه
اطمن اخوك واعر جوى

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 06-04-2011, 10:25 AM
الصورة الرمزية lover4ever8989
lover4ever8989 lover4ever8989 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد بدر

lover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond repute

الف شكر يادكتور على المعلومه المفيده
وحلوه اوى يا ابو نور حكايه صحبك ده

لااله الا الله
عدد ما كان
وعددماسيكون
وعدد الحركات
وعدد السكون
قديم 06-04-2011, 10:32 AM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

لا يا باشا الحمد لله اطمن انا بحط دماغى تحت المخدة علشان محدش يسمع بقول ايه هههه
اطمن اخوك واعر جوى

يا خوفي يا ولد عمي
ياجي عليك اليوم تنوم وتنسي لمخدة
والا تيجيلك ام نورا وانت بتتكلم وتقولك عاوزة اغسل كيس المخدة
والا الانسة جودي تشيلها من عليك وهيا بتلعب جنبك
ساعتها هيبقى كل شيجن انكشفن وباااااااااااااااان
:craz yW14:

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 06-04-2011, 10:37 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل توافق على ترشيح العضو اللدود ( كورسير ) الشهير بأحمد ممدوح لانتخابات مشرفين مصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

يا ابني حرام عليك والله انا خايف حد من الادارة عندي في الشركة يدخل علي المنتدي يشوف المشاركات بتاعتك ديه ويوديني ورا الشمس

هو انا لو معايا 4 مليون كانت تفتكر اني هفضل اكلمك لحد النهارده ههههههههههه
على يدىىىى
بس انا مش فاهم انت ليه لسه بتركب العربيه الغريبه دى وانت معاك أكتر من 4 مليون جنيه . ياعم ابعت هاتلك حته رولز من انجلترا . :ff5a 34af6efef0e643e

Saif El Deen

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة